2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نقشه‌پلیدخواستگارسابق‌برای زن متاهل

نقشه‌پلیدخواستگارسابق‌برای زن متاهل

مردی که به خاطر شکست در ازدواج با دختر مورد علاقه اش چهار آدم ربا را برای اجرای یک سناریوی آدم ربایی اجیر کرده بود به همراه همدستانش بازداشت شد.

دوات آنلاین-مردی که به خاطر شکست در ازدواج با دختر مورد علاقه اش چهار آدم ربا را برای اجرای یک سناریوی آدم ربایی اجیر کرده بود به همراه همدستانش بازداشت شد.

 

به گزارش جوان سرخوردگی در روابط احساسی و نرسیدن به خواسته های عاطفی برای بعضی افراد تبدیل به کینه و عقدهای روانی می شود که در نهایت فرد براي انتقام گیری دست به جرم جنایت می‌زند.

 

مردی که دوسال قبل خانواده دختر مورد علاقه اش به خواستگاری او جواب رد داده بودند برای انتقام گیری، دختر دوساله عشق قدیمی اش را ربود اما خیلی زود گرفتار شد.

 

رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۶ عصر روز دوشنبه ، 20اسفندماه با شکایت زن جوانی از دو زن و سه مرد به اتهام ريودن دختر  دو ساله‌اش از سوي مأموران پلیس تهران آغاز شد. با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران کلانتری خزانه در محل حادثه که آپارتمانی حوالی خیابان خزانه بود، حاضر شدند.

 

بررسی ها حکایت از این داشت لحظاتی قبل دو زن جوان به بهانه شستن کودک خردسال‌شان به خانه شاکی رفته و پس از ربودن دختر دو ساله شاکی با خودروی پژویی که داخل آن سه مرد متنظر آنها بودند از محل گریخته اند.

 

زن جوان گفت دقایقی قبل زنگ خانه ام نواخته شد دو زن که حدودا ۲۲ و ۳۰ ساله به نظر می رسیدند و یکی شان دختر یک و نیم ساله‌ای بغل داشته پشت در  خانه‌ام بودند. یکی از آنها گفت بچه اش به خاطر اینکه خراب کاری کرده بی تابی می کند و از من اجازه خواست دختر دوساله اش را داخل سرویس بهداشتی خانه‌ام بشوید که قبول کردم و آنها را به خانه ام راه دادم.

 

در حالی که دختر دو ساله ام داخل پذیرایی در حال بازی بود آنها وارد خانه ام شدند. پس از این به طرف سرویس بهداشتی رفتم و در سرویس را باز کردم که در همین لحظه یکی از آنها دخترم را بغل کرد و به سرعت از خانه ام بیرون رفت و پشت سر آن هم زنی که بچه بغلش بود از خانه ام فرار کرد. پشت سر آنها با داد و فریاد از خانه‌ام بیرون رفتم که دو زن کنار خيابان سوار خودروی پژو شدند که سه مرد جوان داخل خودرو منتظرشان بودند و راننده به سرعت حرکت کرد و گریختند.

 

پس از طرح شکایت با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی آدم ربایان وارد عمل شدند.

 

ردپای خواستگار قدیمی در ربودن دختر ۲ساله

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت شاکی به اداره پلیس رفت و گفت یکی از آدم ربایان که صدایش آشنا بوده، تلقني برای آزادی دختر خردسالش درخواست ۴۰میلیون تومان پول کرده است.

 

زن جوان گفت: ساعتی قبل مردی با تلفن همراهم تماس گرفت. او گفت که دخترم در اختیار او است و باید برای آزادی دخترم ۴۰میلیون تومان به شماره حسابی که اعلام می کند واریز کنم و گرنه امکان دارد هر اتفاقی برای دخترم رخ دهد. صدای او خیلی آشنا بود و پس از اینکه تلفن را قطع کرد صدای او را شناختم. او مرد جوانی به نام کیوان است و خواستگار قبلی ام بود که خانواده ام به او جواب رد دادند و الان احتمال می دهم او به خاطر کینه قدیمی دخترم را ربوده است.

 

با بدست آمدن این سرنخ کارآگاهان تحقیقات گسترده ای برای شناسایی کیوان آغاز کردند تا اینکه سه شنبه شب مخفیگاه او را در اسلامشهر شناسایی کردند.

 

مأموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را همراه دو مرد و دو زن دیگر در مخفیگاهشان دستگیر کردند و دختر دو ساله ربوده شده را پس از ۲۴ ساعت به آغوش خانواده‌اش باز گرداندند.

 

صبح دیروز پنج متهم برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شدند.

 

اعتراف خواستگار کینه جو به ربودن دختر ۲ ساله

کیوان در بازجویی ها با اعتراف به جرمش گفت: من در کار خرید و فروش زمین فعالیت می کنم و وضع مالی ام خوب است چند سالی بود یا خانواده شاکی رفت و آمد داشتم تا اینکه به دخترشان علاقه پیدا کردم. من قصد داشتم با او ازدواج کنم و به همین خاطر از دخترشان خواستگاری کردم. آنها جواب درستی به من نمی دادند و در همین مدت آشنایی هم مبلغ زیادی به آنها قرض دادم. در نهایت چند سال قبل برای آخرین بار همراه خانواده‌ام به خواستگاری او رفتم اما خانواده اش آب پاکی را روی دستم ریختند و جواب رد دادند. در حالی که از این خانواده کینه به دل گرفته بودم درخواست کردم بدهی شان را به من پرداخت کنند اما آنها مدعی شدند که بدهی به من ندارند. این کینه قدیمی همراه من بود و هیچ وقت مرا رها نمی کرد تا اینکه چند روز قبل تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم. من دو زن و دو مرد را به مبلغ ۱۵میلیون تومان اجير کردم تا دختر عشق قدیمی ام را بدزدند و آنها هم انجام دادند. پس از آن با شاکی تماس گرفتم و گفتم در صورتی که ۴۰ میلیون تومان بدهی شان را به من بدهند دخترش را تحويل می دهم که دستگیر شدیم.

 

طراح آدم ربایی مرا فریب داد

یکی از زنان متهم به کودک‌ربایی گفت: مدتی قبل از شوهرم طلاق گرفتم و همراه دختر یک و نیم ساله‌ام زندگی می کنم. چندی قبل در مهمانی با کیوان آشنا شدم. او گفت که همسرش از او طلاق گرفته و اجازه نمی دهد دختر دو ساله اش را ببیند. کیوان گفت که الان شش ماه است که دخترش را ندیده است و از من و دوستم خواست که بچه او را از خانه مادرش با این شیوه بدزدیم و به او تحويل بدهیم. او مرا فریب داد و به دروغ گفت دختر دو ساله فرزندش است.

 

متهمان دیگر هم در بازجویی ها به جرم خود اقرار کردند. متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.