2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زنان ناشناس نوازد 8 ماهه را ربودند

زنان ناشناس نوازد 8 ماهه را ربودند

دو زن بعد از این که مادر این نوزاد را بیهوش کردند فرزند او را ربودند و فرار کردند.

دوات آنلاین -دو زن جوان که چهره خود را با ماسک پوشانده ‌بودند، زن تکدی‌گری را با چایی مسموم بیهوش کرده و پسر هشت‌ماهه‌اش را ربودند. بازپرس پرونده برای شناسایی متهمان و پیدا کردن ردی از نوزاد دستور انتشار تصویر طفل را صادر کرد.

 

جوان نوشت، عصر روز پنج‌شنبه هجدهم آذر ماه امسال زن میانسالی در شهر ری سراسیمه به اداره پلیس رفت و از دو زن ناشناس به اتهام ربودن پسر هشت‌ ماهه‌اش به نام ماهور شکایت کرد.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: مشکلات مالی زیادی دارم و به خاطر همین موضوع هر روز همراه پسر هشت‌ماهه‌ام به بازار بزرگ شهر ری می‌آیم و گدایی می‌کنم.

 

ساعتی قبل در نزدیکی بازار بزرگ همراه پسرم نشسته بودم و از مردم درخواست کمک می‌کردم که دو زن که ماسک بهداشتی به صورت داشتند به من نزدیک شدند و از زندگی‌ام سؤال کردند. آن‌ها لیوان چایی به من تعارف کردند و من هم که سردم بود چای را گرفتم و خوردم.

 

دو زن که جوان به نظر می‌رسیدند از مشکلات زندگی‌ام سؤال کردند و گفتند با فرد خیری ارتباط دارند و قصد دارند به افراد نیازمند کمک کنند.

 

آن‌ها از من خواستند همراه آن‌ها به داخل خیابان بروم و از زندگی‌ام برای آن‌ها حرف بزنم. من به آن‌ها اعتماد کردم و همراه آن‌ها شدم و شروع به درد دل کردم به امید اینکه آن‌ها به من و پسر هشت‌ماهه‌ام کمک کنند، اما غافل از این بودم که دو زن چه نقشه‌ای در سر دارند.

 

به هرحال ساعتی با آن‌ها حرف زدم تا اینکه به نزدیک میدان مدرس رسیدیم و من احساس کردم سرم گیج شده و پاهایم شل شده‌است که پس از آن دیگر هیچ چیزی نفهمیدم تا اینکه ساعتی بعد کنار خیابان به‌هوش آمدم و دیدم نوزادم بغلم نیست و از آن دو زن هم خبری نیست. تازه متوجه شدم که آن‌ها با چایی مسموم مرا بیهوش کرده‌اند و پسرم را دزدیده‌اند.

 

پلیس در تعقیب کودک ربایان

با شکایت زن ۴۰‌ساله پرونده به دستور قاضی شعبه‌۸ بازپرسی دادسرای شهر ری برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌یازدهم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت.

 

مأموران پلیس در بررسی‌های دوربین‌های مداربسته محل دریافتند روز حادثه دو زن ماسک‌دار ابتدا پودری داخل لیوان چایی می‌ریزند و بعد به شاکی نزدیک می‌شوند و لیوان چایی را به او می‌دهند و او هم چایی را می‌خورد. همچنین مشخص شد آن‌ها وقتی شاکی بیهوش می‌شود کودک او را می‌ربایند و از محل فرار می‌کنند.

 

در حالی که بیش از دو‌ماه از حادثه گذشته است و مأموران پلیس هیچ ردی از متهمان پیدا نکرده‌اند، بازپرس پرونده دستور داد عکس پسر ربوده شده در روزنامه‌ها چاپ شود تا کسانی که اطلاعی از پسر خردسال دارند موضوع را به پلیس خبر بدهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.