2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
دادگاه خانواده؛ شوهرم میلیاردر است اما یک ریال خرجی نمی‌دهد

دادگاه خانواده؛ شوهرم میلیاردر است اما یک ریال خرجی نمی‌دهد

هیچوقت بدون او با بچه هایم جایی نرفته ام چون هيچوقت پولی در جیبم نبود که بتوانم با آن به گردش بروم همیشه سر این موضوعات اختلافات شدید داشتیم و حتی وقتی بچه‌ها کوچک بودند دو بار بعد از دعوای شدید به خانه پدرم رفتم

دوات آنلاین-زهره با چهره مستاصل خود پشت در شعبه ۲۴۷ دادگاه خانواده ايسناده و منتظر است قاضی محمدی رسیدگی به پرونده دادخواست نفقه او را آغاز کند.

 

زن میانسال در مورد علت حضور خود در دادگاه خانوده می گوید: 37سال است که با همسرم زندگی میکنم و بچه ها هم ازدواج کرده‌اند. وضع مالی همسرم از همان اول هم خیلی خوب بود. او صاحب کارخانه اسٹ و اطمینان دارم  کسانی که وضع خانه و زندگی ما را دیده‌اند فکرش را هم نمی کند که الان من به خاطر نداشتن خرجی اینجا هستم.

 

زهره در توضیح مشکل خود می گوید: از وقتی بچه ها کوچک بودند همسرم همیشه می گفت که تو به کار  خانه و بچه داری رسیدگی کن و من خودم خرید خانه را انجام می دهیم. اگر هم کفش و لباس می خواستیم حتما باید با حضور خودش به خرید می رفتیم. برای همین همای اول زندگی هر وقت به او می گفتم به من پول بده می گفت پول را می خواهی چه کار؟ در حالی که خودم دارم تمام خرج و مخارج تو را می دهم.

 

این زن در ادامه اضافه کرد: هیچوقت بدون او با بچه هایم جایی نرفته ام چون هيچوقت پولی در جیبم نبود که بتوانم با آن به گردش بروم همیشه سر این موضوعات اختلافات شدید داشتیم و حتی وقتی  بچه‌ها کوچک بودند دو بار بعد از دعوای شدید به خانه پدرم رفتم اما برادرانم مرا به خانه شوهرم برگرداندند و می گفتند او مرد اهل خانواده و خوبی است و نباید بهانه گیری کنی. بعد هم که بچه‌ها کمی بزرگ‌تر شدند دیگر فکر می کردم بهتر است دندان سر جگر بگذارم تا افکار آنها بهم نریزد.

 

حالا بعد از این همه  بالاخره زهره به این فکر افتاده که حق خودش را از زندگی بگیرد: احساس می کنم در تمام این سال هله نقش یک سرایدار بی مزد و منت را داشته ام من حتی در این سن و سال کارت عابر بانک هم ندارم. سال ها این وضعیت تحقیرآمیز را تحمل کردم اما حالا می خواهم حق خودم را بگیرم. همسرم می داند که به اینجا آمده ام. او به من گفت زنی که پایش به دادگاه باز شود به درد زندگی نمی خورد و تهدید کرد که طلاقم می دهد. اما حتی اگر مرا طلاق دهد و از تمام ثروتی هم که به ظاهر با آن زندگی میکنم دور  شوم دیگر از حقم کوتاه نمی‌آیم.

 

منبع: همشهری سرنخ

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.