2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
کت های تک زنانه را به چه ست کنیم تا جوان‌تر و خوش‌تیپ‌تر به نظر برسیم

کت های تک زنانه را به چه ست کنیم تا جوان‌تر و خوش‌تیپ‌تر به نظر برسیم

کت‌های تک و رنگی شاید تا پیش از این برای آقایان جوان توصیه می‌شد اما مد یکی دو سال اخیر این کت‌ها را برای خانم‌ها هم جذاب کرده و بسیار از آن استفاده می‌کنند. نکته جالب اینجاست که استایل ایجاد شده ناشی از این کت‌ها یک تیپ شاد و پرانرژی برای خانم‌ها درست می‌کند.

دوات آنلاین-خانم‌های جوان که می‌خواهند هم جوانی و زیبای‌شان را به رخ بکشند و هم یک استایل جدی داشته باشند از کت‌های تک غافل نشوند.

 

نیروانا فتحی  طراح مد و لباس به دوات آنلاین می‌گوید:

 

ترکیب کت‌های تک کژوال با لباس‌های مختلف و غیر کلاسیک می‌تواند شما را فردی با اعتماد به نفس و قابل اعتماد نشان دهد.

 

کت‌های تک و رنگی شاید تا پیش از این برای آقایان جوان توصیه می‌شد اما مد یکی دو سال اخیر این کت‌ها را برای خانم‌ها هم جذاب کرده و بسیار از آن استفاده می‌کنند.

 

نکته جالب اینجاست که استایل ایجاد شده ناشی از این کت‌ها یک تیپ شاد و پرانرژی برای خانم‌ها درست می‌کند.

در ست کردن کت‌هایی با رنگ‌های پایه مانند  مشکی، خاکستری، طوسی ترکیب رنگ‌ها را برای شما خاص و البته آسان می‌کند چون رنگ‌هایی متنوعی را با رنگ‌های پایه می‌توانید ست کنید.

 

اگر کت شما رنگی است و نمی‌خواهید هزینه‌ زیادی برای سایر بخش‌های لباستان صرف بکنید باز هم رنگ‌های پایه به کمک شما می‌آیند.

 

کت‌هایی با رنگ‌های زرد، قرمز، سبز و آبی  را می‌توانید با رنگ‌های مانند سفید، یا سفید طوسی ست کنید یا از مشکی استفاده کنید. اما پیشنهاد ما برای خانم‌های جوان که می‌خواهند شاداب نیز به نظر برسند رنگ سفید و طوسی است.

 

نکنه دیگری که باید توجه داشته باشید این است که شما با شلوارهای جین هم می‌توانید این لباس‌ها را ست کنید. شلوارهای جین از سوی جوانانی که اکتیو هستند بسیار مورد استقبال و استفاده قرار می‌گیرد. شلوارهای جین زیپ‌دار که اتفاق در این روزها بسیار هم مورد توجه قرار گرفته‌است هم  از جمله مواردی است که میتوانید با کت های تک ست کنید. 

اگر کمر بزرگی دارید به دنبال شلوارهایی باشید که پاچه آن ها خودنمایی می کند و نظرها را از کمر شما دور می کند.

 

خانم هایی که قد کوتاهی دارند و ریز نقش هستند باید کت هایی را انتخاب کنند که دقیقا تا روی کمر یا زیر آن قرار بگیرد. چراکه این کت ها موجب بلند تر دیده شدن شما می شوند.

 

از کفش‌های پاشنه بلند و اسپورت هم می‌توانید با این استایل استفاده کنید. البته کفش‌های پاشنه‌بلند به تیپ کلاسیک نزدیک است و می‌تواند در خانمانه دیده شدن استایل شما بسیار کمک کند.

 

پیشنهاد من این است که از زیورآلاتی غیر از طلا استفاده کنید اما اگر دوست دارید همچنان زیور طلا استفاده کنید بهتر است از طلاهایی ظریف استفاده کنید.

 

موهای باز هم در مهمانی با این استایل شما را جذاب‌تر و زنانگی‌تان را بیشتر می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.