2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تیپ کژوال چیست و برای چه جاهایی مناسب است

تیپ کژوال چیست و برای چه جاهایی مناسب است

تیپ کژوال برای مهمانی‌های غیررسمی و دوستانه خیلی مناسب است. برای این‌که در این مجالس خوش تیپ به نظر برسید راهنمایی‌هایی را که در این مطلب آمده است رعایت کنید.

دوات آنلاین-تیپ کژوال به تیپی گفته می‌شود که نه کاملا رسمی است و نه کاملا غیررسمی. در واقع استایلی است که برای دورهمی‌ها و جمع‌های دوستانه مناسب است و نمی‌توان از آن برای مجالس رسمی و محل کار استفاده کرد و از طرفی بای کارهایی مانند پیاده روی و ورزش و ... نیز مناسب نیست.

 

به نوشته برترین‌ها در تیپ کژوال لباس‌ها درعین حال که راحت هستند، شیک و مناسب نیز هستند. ازطرفی مانند لباس‌های رسمی، دست‌وپاگیر و خسته‌کننده نیستند و ازطرفی مانند استایل‌های خیابانی یا استایل‌های خاص دیگر نیز نیستند که تنها در پیاده‌روی‌ها و گشت‌وگذار‌ها قابل استفاده باشند.

 

معمولا لباس‌های جین، تی‌شرت‌های خاص و شیک، ژاکت‌های کشباف، اسنیکرز (نوعی کتانی) و دامن از مهمترین و آیتم‌های این نوع استایل هستند. با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد لباس‌های مناسب استایل کژوآل بدانید.

تیپ کژوال چیست و برای چه جاهایی مناسب است

تیپ کژوال  با بلوز، تاپ و هودی (سوییشرت کلاهدار)

اگر برای صرف شامی دوستانه به منزل دوست یا آشنایی می‌روید، لازم نیست لباسی رسمی و دست‌وپاگیر بپوشید؛ به‌ویژه اگر در فصل سرد سال باشید. هودی، گزینه بسیار مناسبی است که گاهی باتوجه به دمای محل صرف شام، حتی لازم نیست آن را از تن دربیاورید.

 

می‌توانید هودی را همراه با شلوار چرم بپوشید و یا با پوشیدن چند لایه لباس روی هم (تیشرت و تاپ و...) تیپ متفاوتی بسازید. استفاده از گردنبند بزرگ را فراموش نکنید.

 

تیشرت مناسب برای تیپ کژوال

شاید برایتان قابل باور نباشد، اما یک تیشرت ساده می‌تواند استایل شما را شیک و متفاوت جلوه دهد؛ به‌خصوص اگر با شلواری خاص و همینطور بوت همراه شود. اگر دوست دارید که همراه با تیشرتتان، استایل زنانه‌تری داشته باشید، می‌توانید آن را همراه با دامن و صندل بنددار بپوشید. اگر اکسسوری‌های بزرگ و خاص هم به این استایل اضافه کنید، توجه همگان را به‌سمت خود جلب می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید: قانون‌های طلایی برای خوش‌تیپی خانم‌های چاق

 

پیراهن‌های مناسب برای تیپ کژوال

پیراهن، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های استایل کژوآل در روز‌های گرم سال است. چه طرفدار طرح‎‌های بزرگ باشید و چه پارچه‌های کتان، می‌توانید پیراهنی مناسب سلیقه‌تان پیدا کنید و استایلی کژوآل برای خود بسازید. شما می‌توانید پیراهن میدی (تا زیر زانو) و پیراهن کشمیری و بافت را با صندل ست کنید و کمربندی اورسایز نیز برروی کمر ببندید تا تبدیل به یک سوپرمدل شوید.

 

بیشتر بخوانید: چه رنگ‌‌هایی را با هم ست کنیم تا خوشتیپ باشیم

 

شلوار جین یکی از شاخصه‌های تیپ کژوال

چه‌چیزی برای داشتن استایل کژوآل، مناسب‌تر از شلوار جین است؟ شما می‌توانید با پوشیدن شلوار جین دمپا گشاد و بلوزی طرحدار، استایلی قدیمی و دهه هفتادی برای خود بسازید. حتی می‌توانید با پوشیدن بلوز‌های بدون آستین یا دکلته، استایلی جذاب و جلب‌توجه‌کننده داشته باشید.

 

همراه کردن شلوار جین با کت جین و کفش پاشنه‌بلند نیز پیشنهاد جذابی است؛ البته یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پوشیدن کفش مناسب با شلوار جین، اسنیکرز (نوعی کتانی) است.

تیپ کژوال چیست و برای چه جاهایی مناسب است

ژاکت و کت برای تیپ کژوال زمستانی

در فصل‌های سرد سال، برای ساختن استایلی کژوآل، انتخاب‌های بیشتر و زیباتری نسبت به همیشه دارید؛ از کت‌های تک جین، کتان یا چرم گرفته تا اورکت، بارانی و ترنچ. اگر دوست دارید که استایلی مونوکروم (استایلی که در آن، یک رنگ خاص یا توناژ‌های هم‌خانواده از یک رنگ خاص با هم ست می‌شوند) داشته باشید، بهتر است که رنگ‌های خاص و جذاب را انتخاب کنید یا حداقل از رنگ سفید دوری کنید. رنگ‌ها و طرح‌های مختلف لباس‌ها با اندازه‌های مختلف را باهم ست کنید تا استایلی جذاب بسازید.

 

بیشتر بخوانید: چطور کفش مناسب با تیپ‌مان انتخاب کنیم

 

در تیپ کژوال دامن بپوشید

دامن‌های کوتاه، ماکسی (بلند تا نوک پا)، میدی (تا زیر زانو) و. هر نوع دامنی که بپوشید، می‌توانید همراه با آن استایلی کلاسیک و درعین‌حال کژوآل بسیازید.

 

شما می‌توانید بخش جلویی تیشرتتان را در دامن میدی خود قرار دهید و با پوشیدن تیشرت طرحدار همراه با دامنی ساده به استایلتان جلوه ببخشید یا اینکه در فصل‌هایی مثل بهار و پاییز که هوا نه بسیار سرد و نه بسیار گرم است، دامن را با بوتی بزرگ و بلوز ست کنید. گوشواره‌های آویز و دستبند‌های شیک جزو مناسب‌ترین اکسسوری‌های این استایل هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.