2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آشپزی/ طرز تهیه سالاد لبو  و ذرت

آشپزی/ طرز تهیه سالاد لبو و ذرت

شاید تعجب‌آور باشد اما تاثیر روانی زیبایی و رنگ بندی و البته گارنیش خوراکی‌ها بسیار در لذت بردن از آن بسیار موثر است. سالاد لبو و ذرت به دلیل ترکیب رنگ و جذابیت ظاهری که دارد از نظر مردم بسیار لذیذ و دلچسب است.

دوات آنلاین-غذاها طعم‌های مختلفی دارند که البته همگی لذیذ و دلچسب هستند اما بعضی خوراکی‌ها از دیگر خوراکی‌ها برای ما لذیذ‌تر  است سالاد ذرت و لبو یکی از این خوراکی‌هاست واما دلیل آن چیست؟

 

سولماز خیاطی متخصص تشریفات به دوات آنلاین می‌گوید:

 

علت دلچسب بودن برخی خوراکی‌ ها نسبت به دیگر خوراکی‌ها این است که این غذاها زیبایی بیشتری دارد، شاید تعجب‌آور باشد اما تاثیر روانی زیبایی و رنگ بندی و البته گارنیش خوراکی‌ها بسیار در لذت بردن از آن بسیار موثر است.

 

سالاد لبو و ذرت به دلیل ترکیب رنگ و جذابیت ظاهری که دارد از نظر مردم بسیار لذیذ و دلچسب است. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنم این سالاد فوق‌العاده زیبا را که به میز شما روح و زیبایی بی‌نظیری می‌دهد حتما استفاده کنید.

برای تهیه این سالاد خاص و فوق‌العاده، ذرت پخته یا کنسرو ذرت  یک و نیم پیمانه،جعفری خرد شده 3 پیمانه،پیازچه خرد شده (ساقه سفید)  یک دوم پیمانه،لبو پخته یا ترشی لبو 1 پیمانه،فلفل سیاه  یک دوم قاشق چایخوری،نمک  یک و نیم قاشق چایخوری،آب لیمو،روغن زیتون نیاز دارید.

 

 

برای هیچکدام از موادی که گفته شد لازم نیست کار خاصی بکنید فقط باید آنها را به خوبی ترکیب کنید.

 

ابتدا ذرت و جعفری را به خوبی با هم مخلوط کنید سپس لبو خرد شده را اطراف آن قرار دهید .

 

بعد پیازچه خرد شده را با آن مخلوط کنید.

 

نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که هرچند در مواد لازم تاکید شد که مغز پیازچه یا پیازچه سفید لازم است اما ساقه آن که سبز رنگ است هم بسیار مناسب است و می‌تواند در طعم سالاد خیلی موثر باشد.  

 

در مرحله آخر نمک، فلفل، روغن زیتون و لیمو را به آن اضافه کنید.

 

گارنیش این سالاد کاملا سلیقه‌ای است و البته تاکید میکنم کار سختی نیست چون رنگ بندی این سالاد آنقدر دلچسب و خوب است که با یک گارنیش ساده می تواند توجه‌ها را به خود جلب کند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.