2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جنجال‌ دست دادن‌ بازیگران زن با مردان

جنجال‌ دست دادن‌ بازیگران زن با مردان

در این مطلب مروری خواهیم کرد به بازتاب‌های رفتار بازیگران زنی که این عرف را رعایت کرده و آن‌هایی که از پذیرش آن خودداری کرده‌اند.

دوات آنلاین-قوانین و هنجارها در هر جامعه‌ای تعیین‌کننده رفتار افراد، تشکل‌ها، سازمان‌ها و حکومت آن کشور است. گاهی قوانین و عرف برخی کشورها با قانون و عرف بین‌المللی تفاوت دارد که باعث تعارض رفتار افراد می‌شود. در ایران برای روابط میان زن و مرد حدودی تعیین شده است که بعضا با آنچه که در محافل بین‌المللی است تمایز دارد. دست دادن زن و مرد، یکی از همین عرف‌ها است؛ رعایت کردن یا بی‌اعتنایی به آن به ویژه در میان بازیگران سینما بازتاب‌های زیادی دارد. در این میان بازیگران زن بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند زیرا بارها مشاهده‌ شده رعایت نکردن این رفتار بین هنرمندان مرد ایرانی چندان انعکاس و حاشیه‌ای نداشته است.

 

در این مطلب مروری خواهیم کرد به بازتاب‌های رفتار بازیگران زنی که این عرف را رعایت کرده و آن‌هایی که از پذیرش آن خودداری کرده‌اند.

 

جنجال‌های ترانه!

ترانه علیدوستی که چند ماه قبل داور جشنواره فیلم توکیو بود در مراسم اختتامیه هنگام اعلام جایزه بهترین بازیگر مرد، با وی دست داد. این رفتار واکنش‌های زیادی داشت. اما این بازیگر مثل همیشه اعتنایی به این بارخوردها نداشت و ترجیح داد سکوت کند.

 

دست ندادن «مریلا زارعی» با مرد چینی سوژه شد

سال گذشته مریلازارعی به عنوان داور سی‌ و‌ ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، زمانی در کاخ جشنواره حضور داشت در مواجهه با اعضای هیات فیلم سازی چین که قصد دست دادن با او را داشتند خودش را عقب کشید. این عکس تا چند روز سوژه رسانه‌ها شده بود.

«شبنم قلی‌خانی» بی‌حاشیه ماند

چند روز قبل شبنم قلی‌خانی، که داور جشنواره بین المللی فیلم پونه در هند بود هنگام مواجه با دبیر جشنواره از دست دادن امتناع کرد.

 

رفتار صمیمانه لیلا حاتمی با رئیس فستیوال «کن»

لیلا حاتمی چند سال قبل در جشنواره کن با دست دادن به رئیس فستیوال کن و رفتار گرم با وی تا مدت‌ها حواشی زیادی برای خود ایجاد کرد. اما این بازیگر درباره این حواشی عکس‌العملی از خود نشان نداد.

 

منبع: آخرین خبر

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.