2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دستگیری جن آشنا توسط پلیس

دستگیری جن آشنا توسط پلیس

فردی که به خاطر حسادت به خانواده ای در اصفهان در پوشش جن به خانه آنها می رفت و برایشان ایجاد ترس و وحشت می کرد، بازداشت شد.

دوات آنلاین-فردی که به خاطر حسادت به خانواده ای در اصفهان در پوشش جن به خانه آنها  می رفت و برایشان ایجاد ترس و وحشت می کرد، بازداشت شد.

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: مردی با حضور در پلیس آگاهي شکایتی مطرح کرد مبنی بر این که حدود دو سال است جن وارد خانه وی شده و با جابه جایی وسایل خانه باعث وحشت اعضای خانواده اش شده است. ماموران در تحقیقات به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد فردی میانسال با پوشش زنانه وارد خانه آنها شده و با جابه جایی وسایل باعث وحشت اعضای خانواده شده است.

 

وي افزود: ماموران خانه مورد نظر را زیر نظر گرفتند و فردی که در قالب جن ظاهرشده و به این خانه رفته بود را شناسايي و بازداشت کردند. تحقیقات نشان می داد.  او از آشنایان خانواده شاکی بوده و به خاطر حسادتی که به آنها داشته، تصمیم به برهم زدن آرامش اعضای این خانواده گرفته بود.

 

این متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی و خانواده اش با کپی برداری کلیدهای خانه آنها، زمانی که اعضای خانواده از حنانه خارج می شدند وارد آنجا شده و وسایل را جابه جا می کرد و آب خانه را باز می گذاشت. همین باعث شده بود زمانی که اعضای خانواده وارد خانه شده و با این صحنه روبه رو می شدند، دچار وحشت و ترس شده و گمان کنند که جن وارد خانه شان شده تا آنها را اذیت کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.