2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آرایش مناسب فصل زمستان  چگونه است؟

آرایش مناسب فصل زمستان چگونه است؟

یک قانون کلی درباره آرایش فصل زمستان وجود دارد و آن اینکه برای این فصل باید از رنگ‌های براق استفاده کرد.

دوات آنلاین-زمستان مانند سایر فصول سال آرایش سبک خودش را دارد. چون در این فصل سرد و خاص  بارش‌ و دمای هوا سبک لباس پوشیدن ما را عوض می‌کند.

 

 

شیما اسدی میکاپ آرتیست درباره آرایش مناسب فصل زمستان برای خانم ها و دخترهای جوان به دوات آنلاین می‌گوید:

 

یک قانون کلی درباره آرایش فصل زمستان وجود دارد و آن اینکه برای این فصل باید از رنگ‌های براق استفاده کرد.

زمستان فصل سردی است و به طور طبیعی سرمای هوا باعث می‌شود پوست صورت حالت مات به خودش بگیرد. بنابراین برای کم کردن حالت ماتی صورت باید از لوازم آرایش براق استفاده کرد.

 

برای آرایش چشم از خط چشم‌ براق و ریمل پرحجم استفاده کنید. توجه داشته‌ باشید چشم‌ها در این فصل به دلیل سرما بی‌حال شوند بنابراین هرچه بیشتر با رنگ‌های گرم آنها را آرایش کنید از بی‌حالی خارج می‌شوند. سایه‌های اکلیلی، سفید، کرم، عسلی از بهترین رنگ‌ها برای سایه چشم است.

 

 

برای رژ گونه هم می‌توانید از رژ گونه‌های براق استفاده کنید. هرچه رژ گونه شما به سمت قرمز نزدیک باشد زیبایی بیشتری به صورت شما می‌دهد زیرا سرخ شدن گونه‌ها در زمستان امری طبیعی است اما باید جذابیت آن را بیشتر کنید. بنابراین رژ گونه‌های براق خیلی مناسب است اگر رژ گونه پررنگی استفاده می‌کنید سایه چشم را هم به تناسب همان پررنگ کنید.

 

سایه‌های براق و تیره هم برای فصل زمستان بسیار مناسب است اگر چشم‌هایتان رنگ روشن (سبز و آبی ) است می‌توانید چشمهایتان را با سایه‌ای به رنگ چشمتان یا سایه‌های تیره مانند قهوه‌ای تیره  براق آرایش کنید.

 

آرایش لبهایتان هم می‌تواند تیره باشد، رژهای زرشکی براق ، قرمز گوجه‌ای براق ،صورتی براق را می‌توانید استفاده کنید. البته به ست بودن آرایش چشم و گونه‌ها هم توجه داشته‌ باشید.

 

آرایش ناخن‌ها هم می‌تواند رنگ‌های زرشکی، قهوه‌ای و رنگ‌هایی با توناژ قهوه‌ای و قرمز و براق باشد.

 

زمستان را با رنگ‌های براق آرایشی برای خودتان زیبا کنید و از بی‌حالی که ممکن است سرما روی صورت شما بگذارد بکاهید

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.