2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شناخت شخصیت از روی گروه خونی

شناخت شخصیت از روی گروه خونی

این هم یکی از عجایب روزگار است اما به هر حال تحقیقات آن را ثابت کرده و مشخص شده گروه خونی افراد تا حدی شخصیت آنها را تعیین می‌کند.

دوات آنلاین-این هم یکی از عجایب روزگار است اما به هر حال تحقیقات آن را ثابت کرده و مشخص شده گروه خونی افراد تا حدی شخصیت آنها را تعیین می‌کند. حالا اگر کنجکاو شده‌اید که هر گروه خونی چه ویژگی‌های مشترکی دارد ادامه مطلب را بخوانید:

 

گروه خونی o

افراد مشهور دارای این گروه خونی: آل کاپون، جرالد فورد، جان گاتی، کریستال کی، ملکه الیزابت دوم، جان لنون، پل نیومن، رونالد ریگان.

 

افراد دارای این گروه خونی، معمولا رهبر هستند. شهود عالی دارند و بهتر از سایر گروه های خونی می توانند استرس و اضطراب را کنترل کنند. این افراد میتوانند اعتماد به نفس بالایی داشته باشند، اما در عین حال نسبت به سایرین حساس تر و احساسی تر هستند. آنها به هر آنچه که اراده کنند، خواهند رسید. این گروه خونی با دیگر افراد گروه خونی o و یا AB می توانند بیشترین میزان رمانتیک بودن را داشته باشند و برای هم مناسب هستند.

 

گروه خونی A

افراد مشهور دارای گروه خونی A: جورج بوش، سیمپسون، بریتنی اسپیرز، آلن آلدا، هیتلر، لیندون بی جانسون، ریچارد نیکسون، مکی نومیا.

 

بیشترین تحقیقات و بررسی ها در مورد این گروه خونی مربوط به کشور ژاپن است، که تقریبا 74 درصد جمعیت آنها را این گروه خونی تشکیل می دهند.

 

استرس و فشار، زود روی این گروه تاثیر می گذارد و می تواند باعث تضعیف ایمنی آنها شود اما متاسفانه خیلی اصرار و تمایل دارند که فشارهای زیادی را کنترل کنند.

 

این گروه خونی افراد مضطربی هستند و نسبت به سایر انواع گروه خونی، اعتماد کمتری دارند ، این افراد به زمینه های فکری، علمی، ریاضیات و تحقیقاتی تمایل زیادی دارند.

 

از آنجایی که آنها بیشتر درونگرا هستند، تمایل به مستقل انجام دادن کارها دارند اما در عین حال در کارهای تیمی و گروهی نیز همکاری خوبی دارند و بی نظیر جلوه می کنند.

 

این افراد می توانند بسیار پرشور و حرارت باشند، اما قبل از اینکه با کسی صمیمی شوند و به او اعتماد کنند، این شخصیتشان را بروز نمی دهند ، این گروه خونی با سایر افراد گروه خونی A یا AB سازگار است.

 

گروه خونی B

افراد مشهور دارای گروه خونی B: آکیرا کوروساوا،جک نیسان، تام اندلس، لئوناردو دی کاپریو، ونیس یانگ.

 

این افراد معمولاً خلاق، درونگرا، دوست داشتنی، عاطفی و باهوش هستند اما در عین حال می توانند شخصیت خودخواهانه ای نسبت به سایر گروه های خونی داشته باشند.

 

این افراد مانند گروه خونی O بلند پرواز هستند، اما مانند گروه خونی A اندیشمند نیز می باشند و احتمال بیشتری دارد که به بیماری لوپوس ،مولتیپل اسکلروزیس، خستگی های مزمن دچار شوند. این گروه خونی با گروه های دیگر B و AB ارتباط و سازگاری بیشتری دارند.

 

گروه خونی AB:

افراد مشهور دارای گروه خونی AB: لوچیانو پاواروتی، میا فارو ،جان اف کندی، مرلین مونرو ،مایک جگر، توماس ادیسون،باب ساپ، جکی چان.

 

همانطور که می توانید تصور کنید و در این بخش از نمناک گفته شده است ، افرادی با با این گروه خونی می توانند شخصیت ترکیبی داشته باشند، آنها می توانند خجالتی و در عین حال شخصیتی برونگرا و اجتماعی داشته باشند.

 

این افراد بسیار جذاب هستند و به راحتی در دل هر شخصی می نشینند و آرام هستند و به آسانی می توانند روابط دوستانه برقرار کنند.

 

این شخصیت ترجیح می دهد که همیشه از دیگران متفاوت باشد و از نظر دوستی و سازگاری و روابط عاطفی و رمانتیک،این گروه خونی میتواند با تمام گروه های خونی دیگر و یا حتی افراد با گروه خونی مشابه ارتباط بر قرار کند.

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.