2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
برای روز پدر کادو چی بخریم

برای روز پدر کادو چی بخریم

اگر برای خرید هدیه مناسب برای پدر یا شوهر خود در روز پدر سردرگم شده‌اید و نمی‌توانید درست انتخاب کنید بد نیست به پیشنهادهایی که در این مطلب آمده است فکر کنید:

دوات آنلاین-خرید هدیه برای مردان از این جهت سخت است که گزینه‌های زیادی پیش رویتان قرار دارد. مهم‌ترین نکته که در خرید کادو مخصوصا برای روز پدر باید در نظر داشته باشید اول این است که دیه با سن و سال پدر یا شوهر شما همخوانی داشته باشد و دوم این‌که با روحیه او سازگار باشد. پیشنهادهای مطرح شده در زیر برای مردان در رده‌های سنتی مختلف از جوان تا مسن مناسب است:

کنسول بازی برای مردان در هر سنی مناسب است؛ حتی بازنشسته‌ها

کنسول بازی برای مردان در هر سنی مناسب است؛ حتی بازنشسته‌ها

هر چقدر هم که سن شناسنامه‌ای‌ یک مرد بالا برود، عطش و هیجانی که برای بازی کردن در وجودش دارد، فروکش نمی‌کند! منظورمان بازی‌های سنتی که باید در کوچه و خیابان به‌دنبال‌شان رفت، نیست؛ مشخصا درباره‌ی بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی و اخیرا هم موبایلی حرف می‌زنیم. بازی‌های امروزی را هم که نباید با بازی‌های آتاری، میکرو و سگا مقایسه کرد. زمانه تغییر کرده و بازی‌های جدید به طرز عجیبی درگیرکننده و هنری ساخته می‌شوند. در چنین زمانه‌ای باید به مردان جوان و حتی میان‌سال حق بدهید که دل‌شان نخواهد از دوره و زمانه جا بمانند و دوست داشته باشد محتوای غنی نهفته در بازی‌های ویدیویی را تجربه کند.

دوربین دیجیتال؛ هدیه‌ای مناسب برای روز پدر

دوربین دیجیتال؛ هدیه‌ای مناسب برای روز پدر

شاید با ما موافق باشید که آقایان بعد از اینکه گوشی موبایل‌شان را به آخرین مدل روز ارتقا دادند و خرج و مخارج منزل و بیمه‌ ماشین و قسط وام و… را پرداخت کردند، ‌دوست دارند برای ثبت اتفاقات شیرین زندگی‌شان یک دوربین مناسب داشته باشند.

عطر و ادکلن از بهترین کادوها برای مردان

عطر و ادکلن از بهترین کادوها برای مردان

اکثر مردها روحیه‌ی انحصارطلبی دارند و دوست دارند اکثر چیزهایی که به ‌آن‌ها علاقه دارند را در اختیار خودشان داشته‌ باشند. این روحیه، حتی در انتخاب عطر و استفاده از آن هم دیده می‌شود. اکثر مردها همیشه دنبال عطری هستند تا بتوانند آن را به عنوان امضای خودشان داشته باشند و اطرافیان‌شان، آن‌‌ها را با بوی آن عطر بشناسند.

به پدر یا شوهرتان هدفون هدیه بدهید

به پدر یا شوهرتان هدفون هدیه بدهید

آقایان موسیقی را دوست دارند و ابزار مناسب برای گوش دادن به موسیقی می‌تواند هدیه‌ی خوبی برای مردهایی باشد که به آن‌ها اهمیت می‌دهید و دوست دارید به هر بهانه‌ای خوشحال‌شان کنید.

شلوار گرمکن؛ هدیه‌ای کاربردی برای روز پدر

شلوار گرمکن؛ هدیه‌ای کاربردی برای روز پدر

برای ورزش کردن و استراحت در منزل، باید لباس‌های راحتی تهیه کرد و همیشه چند دست از آن‌ها را در کشو داشت.

به پدر یا شوهرتان هدفون هدیه بدهید

برای روز پدر کیف دستی چرم بخرید

همراه داشتن کیف دستی چرم، استایل مناسبی به آقایان می‌دهد و اگر با کت‌وشلوار همراه بشود، تاثیرگذاری‌اش حتی بیش‌تر هم خواهد شد. چنین کیف‌هایی به اعتمادبه‌نفس آقایان می‌افزایند و به همراه همیشگی ‌آن‌ها برای راهی شدن به سمت دفتر کار تبدیل می‌شوند.

لپ‌تاپ و تبلت؛ هدیه‌هایی گران

لپ‌تاپ و تبلت؛ هدیه‌هایی گران

پدرانی که اهل تکنولوژی و کارهای مهندسی هستند یا حتی پدرانی که بازنشسته شده‌اند و در خانه به دنبال سرگرمی می‌گردند از داشتن لپ‌تاپ و تبلت خوشحال می‌شوند. البته این یکی هدیه لاکچری محسوب می‌شود و باید برایش هزینه کنید.

ریش‌تراش هم گزینه خوبی است

ریش‌تراش هم گزینه خوبی است

دیگر گفتن ندارد که یکی از بهترین هدایا برای پدرها همیشه ماشین ریش‌تراش است. پوست صورت‌شان از تیغ زدن‌های پیاپی خراب نمی‌شود. ریش‌تراش‌ها هم البته انواع لاکچری پیدا کرده‌اند.

دستگاه فشارسنج برای پدران مسن

دستگاه فشارسنج برای پدران مسن

پدرها وقتی کمی پا به سن می‌گذارند روی سلامتی‌شان وسواس بیشتری پیدا می‌کنند. به محض این که سرشان گیج می‌رود یا دست‌شان درد می‌گیرد نگران می‌شوند که نکند قند یا فشارشان بالا رفته باشد. طبیعی هم است که بیشتر مراقب خودشان باشند. شما به جای مراجعه مدام به پزشک برای گفتن فشار یا قندخون حالا می‌توانید همه این‌ها را در خانه‌تان داشته باشید.

ساعت مچی یکی از بهترین هدیه‌ها برای روز پدر

ساعت مچی یکی از بهترین هدیه‌ها برای روز پدر

ساعت مچی یکی گزینه‌ای است که احتمالا برای هدیه روز پدر همه به آن فکر می‌کنند. پدرهای دقیق ما قطعا از هدیه گرفتن ساعت مچی لذت می‌برند. ساعت هدیه‌ای شیک و رسمی است. برندهای متنوعی در بازار وجود دارد که با قیمت‌های مختلف می‌توانید ساعت موردنظرتان را بخرید. پدرها البته ساعت‌های کلاسیک‌تر را ترجیح می‌دهند. نیازی نیست ساعت‌هایی بخرید که کورنومتر و عقربه‌های متعدد دارد. در مورد این که پدرتان بند چرمی را ترجیح می‌دهد یا فلزی باید به سلیقه و استایل لباس پوشیدنش توجه کنید.

به چاقوی سوئیسی هم فکر کنید

به چاقوی سوئیسی هم فکر کنید

چاقوهای سوئیسی به خاطر عملکرد و کیفیت‌شان اعتبار جهانی دارند. می‌توان با قاطعیت گفت اولین مثالی که از یک دستگاه چندکاره به ذهن می‌رسد، چاقوهای سوئیسی هستند. شاید در نگاه اول فقط اسم این چاقوها خطرناک به‌نظر برسد؛ اما در عمل، هزار و یک کار دیگر می‌توان با آن‌ها انجام داد که همراه داشتن یکی از آن‌ها را برای کوهنوردان، به یک باید تبدیل می‌کند. وجود ابزارهایی مثل پیچ‌گوشتی، اره، پنس، خلال دندان و مواردی از این دست که برای هر کسی کاربرد دارند، باعث می‌شود آقایان به این چاقوها علاقه‌ی زیادی داشته باشند.

مسواک برقی هدیه‌ای که برای هر مردی مناسب است

مسواک برقی هدیه‌ای که برای هر مردی مناسب است

خیلی‌ها در برابر ایده‌ی مسواک برقی مقاومت نشان می‌دهند و معتقدند نمی‌توان هیچ معادلی برای مسواک‌های سنتی پیدا کرد. اما تجربه و بررسی‌های انجام شده نشان داده مسواک‌های برقی وسیله‌ی بهتری از مسواک‌های سنتی ‌هستند.

خیلی از مردان دریل و پیچ‌گوشتی دوست دارد

خیلی از مردان دریل و پیچ‌گوشتی دوست دارد

آقایان عاشق ابزار هستند و در هر فرصتی، سعی می‌کنند یک تکه از ابزارهایی که ممکن است روزی به کارشان بیاید را تهیه کنند و در خانه داشته باشند. بالاخره در هر خانه‌ای، این موقعیت پیش می‌آید که بخواهید تابلویی را به دیوار وصل کنید، پیچی را سفت کنید یا کارهایی از این دست انجام بدهید. اگر مرد خانه در چنین شرایطی یک دریل پیچ‌گوشتی شارژی داشته باشد، با سرعت بیش‌تری کارها را انجام خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.