2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
هنرمندانی‌که‌درجوانی‌همسرشان‌فوت شد

هنرمندانی‌که‌درجوانی‌همسرشان‌فوت شد

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری بازیگر، گریمور و کارگردان از زوج‌های هنری بودند که 20 سال عاشقانه در کنار هم زندگی کردند. این زوج پسر هفت ماهه‌ای به نام اهورا دارند.

دوات آنلاین-مرگ نابه‌هنگام پیام صابری همسر زیبا بروفه بازتاب گسترده‌ای داشت. به همین دلیل «آخرین خبر» مروری بر این‌گونه مرگ‌ها داشته و هنرمندانی را که در جوانی همسر خود را از دست دادند موضوع گزارش قرار داده است:

 

زیبا بروفه و درگذشت ناباورانه همسرش

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری بازیگر، گریمور و کارگردان از زوج‌های هنری بودند که 20 سال عاشقانه در کنار هم زندگی کردند. این زوج پسر هفت ماهه‌ای به نام اهورا دارند. پیام صابری یکشنبه ۱۸ آذر بر اثر ایست قلبی ناباورانه درگذشت. سجاد قره گوزلو که از بازیگران مجموعه در حال ساخت کوله پشتی به کارگردانی پیام صابری مرحوم بود درباره چگونگی درگذشت او می‌گوید که این بازیگر بسیار ناگهانی در منزلش دچار تنگی نفس شده و به اصرار همسرش روانه بیمارستان شده اند که متاسفانه صابری در بیمارستان فوت کرده است.

 

سرطانی که به مسعود رسام مهلت نداد

فریبا نادری همسر زنده‌یاد مسعود رسام از تهیه‌کنندگان برجسته تلویزیون بود. این دو هنرمند در فیلم «مروارید سرخ» با هم آشنا شده بودند. فریبا نادری درباره بیماری مسعود رسام گفته بود: سال 85 که با من ازدواج کرد دکترها می گفتند کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال 88 با سرطان بجنگد.

 

خداحافظی ابدی شراره درشتی با رضا ژیان

شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان از بازیگران شناخته شده بود. این دو هنرمند در سریال زیر آسمان شهر 3 با هم بازی می‌کردند. رضا ژیان در سال 1381 در سن 53 سالگی درگذشت.

 

تصادف تلخ بنیامین

از اتفاقات تلخی که واکنش‌های زیادی داشت درگذشت همسر بنیامین بهادری بود. در سال 1392بنیامین بهادری با همسرش نسیم حشمتی، و دختر دو ساله‌شان سوار بر خودروی بودند، که سرعت زیادی اتومبیلی باعث واژگونی خودروی آنها شد. در این حادثه همسر بنیامین که راننده هم بود، درگذشت و راننده‌ای که باعث این تصادف شده بود، متواری شد.

برای همه این عزیزان درگذشته آمرزش و مغفرت و برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی آرزومندیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.