2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حسین محب اهری: حالم بهتر است

حسین محب اهری: حالم بهتر است

هفته بی نهایت سختی را پشت سر گذاشتم اما خدا را شکر به دعای خیر مردم طی دو روز گذشته وضعیتم پایدار شده و حالم خیلی بهتر است.

دوات آنلاین-حسین محب اهری همچنان با سرطان مبارزه می‌کند و مهم‌ترین سلاح او روحیه بالایش است. این بازیگر چند روز پیش بدحال و به ببیمارستان منتقل شد اما حالا می‌گوید حالش بهتر است.

 

حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص  آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: هفته بی نهایت سختی را پشت سر گذاشتم اما خدا را شکر به دعای خیر مردم طی دو روز گذشته وضعیتم پایدار شده و حالم خیلی بهتر است.

 

 

وی درباره دلیل بستری شدن خود در اورژانس بیمارستان لاله اضافه کرد: واقعیت امر من در جشنواره کودک همدان مشغول داوری بودم. جشنواره تمام شد و همزمان با آن کمی احساس درد داشتم. وقتی به تهران آمدم پزشک معالجم تشخیص داد که هرچه سریعتر باید به اورژانس رفته و بستری شوم.

 

او درخصوص مشکل بوجود آمده برای خود تاکید کرد: شکمم آب آورده بود و طی عملی نزدیک به دوازده لیتر آب از آن خارج کردند. به گمانم اینها اثرات جانبی داروها بوده اما تشخیص پزشکان آن بود که فعلا باید بستری باشم.

 

وی در همین راستا افزود: هم اکنون از لحاظ تعداد پلاکت و گلبول سفید و قرمز دچار مشکل هستم و تا وقتی که تعداد آنها به حد طبیعی افزایش یابد در بیمارستان بستری خواهم بود. این چند روز مورد رگبار آنتی بیوتیک و چرک خشک‌ها قرار گرفته‌ام اما خدا را شکر بسیار بهترم.

 

 

محب اهری با اشاره به میل شدید خود برای ترخیص و بازگشت به بازیگری خاطرنشان کرد: من وقتی حالم بسیار خوب می شود که بازی کنم و باورتان نمی‌شود که این روزها برای بازی در سریال هشت و نیم متر به کارگردانی کیانوش عیاری پیشنهاد داشتم و میخواهم سریعتر بهبود یافته و سر فیلمبرداری بروم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.