2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دندان‌های رنگی؛ مد جدید آرایشی

دندان‌های رنگی؛ مد جدید آرایشی

رنگ کردن دندان‌ها توسط برخی از افراد این روزها به مد حوزه دندان و دندانپزشکی تبدیل شده است.

دوات آنلاین-رنگ کردن دندان‌ها توسط برخی از افراد این روزها به مد حوزه دندان و دندانپزشکی تبدیل شده است.

 

تمیزی و نظافت دندان‌ها همیشه امر مهمی در بهداشت فردی همه مردم به شمار می‌رود و رعایت این بهداشت فردی برای سایر افراد ضروری و مهم است.

 

بسیاری از مردم هزینه‌های بالا و قابل توجهی را برای سفید کردن دندان‌های خود به دندانپزشکان پرداخت می‌کنند تا دندان‌های آن‌ها در نهایت سفیدتر و تمیزتر به نظر برسد و این مسئله موضوع پر طرفداری در همه جای دنیا به شمار می‌رود.

 

با وجود اوصاف فوق درباره اهمیت داشتن دندان‌های سفید برای مردم، به تازگی یک مد عجیب و جالب در میان برخی از افراد در بعضی نقاط رایج شده است. افراد در این مد تازه ایجاد شده، دندان‌های خود را رنگ می‌کنند.

 

رنگ کردن دندان‌ها توسط برخی از افراد این روزها به مد حوزه دندان و دندانپزشکی تبدیل شده است و نوعی مد جدید آرایشی برای آن‌ها محسوب می‌شود. در این مد جدید برخی از مردم با خوردن و استفاده از نوعی ماده خوراکی و آرایشی نسبت به رنگ کردن دندان های خود اقدام می‌کنند و معتقد هستند که به این شکل زیباتر به نظر می‌رسند.

 

دندانپزشکان بر این عقیده هستند که مواد فوق مشکلی برای دندان‌ها به لحاظ سلامت ایجاد نمی‌کنند و ماده خوراکی که برای رنگ کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند ضرری برای دندان‌ها به دنبال نخواهند داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.