2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نظر مردم درباره بازی بازیگران سریال بانوی عمارت؛ از مریم مومن در نقش فخری تا حسام منظور در نقش شازده

نظر مردم درباره بازی بازیگران سریال بانوی عمارت؛ از مریم مومن در نقش فخری تا حسام منظور در نقش شازده

سریال بانوی عمارت از جمله سریال‌های موفق تلویزیون در سال جاری است. در این میان بازی بازیگران این سریال بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دوات آنلاین-سریال بانوی عمارت از جمله سریال‌های موفق تلویزیون در سال جاری است. در این میان بازی بازیگران این سریال بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

یکی از هنرپیشه‌ها که نقش فخرالزمان را در سریال بانوی عمارت بازی می‌کند برای اولین بار جلوی دوربین رفته و توانسته توجه‌ها را جلب کند.

 

یکی از مخاطبان این سریال خطاب به مریم مومن نوشته است: بازی تان خیلی عالی است. مخصوصا آنجایی که با شازده قرار می‌گذارید هم شما و هم شازده خیلی خوب بازی کردید و خلی تاثیرگذار بود. من خیلی خوشم آمد و تکرارش را هم دیدم. امیدوارم موفق باشید.

 

مریم نوازی نیز نوشته است: شما بازیگر خوبی هستید امیدوارم همیشه موفق باشید و از سریال خوبی که بازی کرده‌اید خیلی ممنون هستم.

 

مخاطبی دیگر هم نوشته است: واقعا شما بدون هیچ تجربه‌ای اینقدر خوب بازی کردید. معلوم است که خیلی بااستعداد هستید امیدوارم همیشه بدرخشید و در سریال‌های خوب بازی کنید.

 

البته بعضی مخاطبان هم از بازی مریم مومن راضی نیستند. مثلا سارا غضنفری نوشته است: بازی خیلی لوسی دارید. حتی بلد نیستید گریه کنید و معلوم است گوشه چشم‌تان آب ریخته‌اند. من اصلا خوشم نیامد. خیلی یخ بازی می‌کنید.

 

بازی حسام منظور در نقش شازده نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

یکی از مخاطبان نظر داده است: آن قسمت که شازده داشت نامه فخری را می‌خواند خیلی خوب بود. هر دختری دوست دارد کسی مثل شازده عاشقش باشد و با او ازدواج کند من به فخری حق می‌دهم.

 

فریده نیز معتقد است: شازده توانسته نقش یک مرد عاشق را خوب بازی کند. او به موقع احساساتی می‌شود و وقتی هم لازم باشد خیلی خشن است البته من رفتاری را که با رشید داشت دوست نداشتم. ای کاش رفتار عاقلانه‌تری از خودش نشان می‌داد.

 

البته بعضی مخاطبان نیز ایراداتی را در این زمینه وارد کرده‌اند. مثلا یکی از انها نوشته است: سریال مربوط به دوران قاجار است اما همه بازیگران بینی‌شان را عمل کرده‌اند و همین باعث می‌شود سریال غیرواقعی به نظر برسد.

 

یکی دیگر نوشته است: گریم‌ها و لباس‌ها اصلا خوب نیستند. من که خوشم نیامد. توقعم خیلی بیشتر از اینها بود.

 

برخی از مردم کاشان نیز نسبت به این سریال واکنش نشان داده‌اند.

 

جواد نوشته است: بعد از سریال خانه‌ای در تاریکی این دومین سریال زیبایی است که در شهر خوب من ساخته شده و خانه‌های کاشان را به خوبی نشان داده است.

 

 

مخاطبی دیگر نوشته است:متاسفانه به خانه‌های کاشان بی‌توجهی می‌شود امیدوارم با این سریال نظر مسئولان جلب شود و به این خانه‌ها بیشتر رسیدگی ککنند.

 

در مجموع اکثر نظرات مردم درباره این سریال مثبت است و آنها بانوی عمارت را از مجموعه‌های موفق دانسته‌اند. شما هم نظرتان را در این باره بنویسید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/02/30
سریال خوبی بود کاش فصل دوم اشو بسازن
نگین 1400/11/11
سلام سریال عالی بود من خواهش میکنم آقای حمید نژاد فصل دوم رو هم بسازید ممنون از همه دست‌اندرکاران این سریال عالی
ریحانه 1399/11/29
حسام منظور بهترین بازیگر فقط. #حسام منظور خیلی دوستون داریم آقا حسام مرسی که هستید
ناشناس 1399/09/02
باسلام خدمت دست اندرکاران سریال عالی بانوی عمارت. واقعا سریال عالی درجه یکی بود واین نتیجه همکاری همه عوامل بایکدیگر است.امیدواریم هرچه زودتر فصل ۲ این سریال را آقای حمیدنژاد عزیز شروع کنند چون هنوزهم دیرنیست ودرذهن پرمخاطب ایرانی است. و تشکر ویژه از کارگردان و عوامل و بازیگران خانم مریم مومن.ماهم دوست داشتیم که دراین سریال درکنار عزیزان باشیم
مریم 1399/09/02
باسلام خدمت دست اندرکاران سریال عالی بانوی عمارت. سریال بسیار عالی و توانمندی باهمکاری همه عوامل بود امیدواریم هرچه زودتر آقای حمیدنژاد عزیز فصل ۲این سریال را بسازند هنوزهم برای ساخت آن دیر نشده ودرذهن هر مخاطب ایرانی است.وتشکرازبازیگران و عوامل خانم مریم مومن .ماهم دوست داشتیم درکنار عزیزان دراین سریال برای یک بار هم بودیم
زهرا خردمند 1399/02/03
ممنون به خاطر سریال بانوی عمارت لطفا فصل دوم این سریال را بسازید
یارو 1398/09/29
عالی .
فاطمه 1398/01/12
من عاشق بانوی عمارت هستم ‌. مخصوصا بعضی قسمت ها . البته این را هم بگوئیم که بازی عالی آقای منظور در نقشه شازده این سریال را زیبا کرد . من عاشق آقای منظور و بازی ایشون هستم و امید و ارم همیشه موفق باشن .. در کل سریال بسیار زیبایی بود و من دوست دارم فصل دوم هم داشته باشد
1397/12/17
خانم مومن بازیگردوست داشتنی و نقش فخرالزمان هم جذاب تبریک که تونظرسنجی مردمی هم اول شدند
ساره 1397/12/09
آقای حسام منظورتو واقعا بهترینی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.