2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دستگیری مادر داعشی‎ها

دستگیری مادر داعشی‎ها

زنی متعلق به گروه تروریستی داعش که به ام الدواعش شهرت داشت توسط نیروهای امنیتی عراق دستگیر شد.

دوات آنلاین-زنی متعلق به گروه تروریستی داعش که به ام الدواعش شهرت داشت توسط نیروهای امنیتی عراق دستگیر شد.

 

طبق گزارش اداره اطلاعات نظامی عراق زنی مشکوک در موصل توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شده که جزو تروریست های داعش است. عجیب تر اینکه زن مذکور به "ام الدواعش" (مادر داعشی ها شهرت دارد.

 

 

به گفته مقامات عراقی علت انتخاب این لقب برای او ،حمایت های وی از ترویست های داعش بوده که برای هر کدام از آنها  در مخفیگاه ها به صورت  پنهانی غذا ارسال می کرده است. بنا بر اعلام اداره اطلاعات نظامی عراق این زن مدت ها بود که تحت پیگرد قانونی قرار داشت تا اینکه سرانجام به دام افتاد. همچنین بد نیست بدانید "ام الدواعش" در میان آوارگان اردوگاه الجدعة در منطقه القیارة مخفی شده بود که لو رفت.

 

گفتنی است مدتی قبل نیز رسانه ها خبری عجیب از "سالی جونز ملقب به بیوه سفید" زنی خطرناک از تبار تروریست ها منتشر کردند. ماجرا از این قرار بود که در سال 2017 تمامی رسانه ها از مرگ این زن خبر داده بودند اما با اسارت شخصی با نام محمد علی ملقب به "ابوتراب الکندی" عضو  داعش در شهر راس العین  شمال شرق سوریه همه چیز تغییر کرد زیرا طبق اظهارت او ، سالی زنده و به آموزش زنان داعشی مشغول است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.