2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مرگ\پسر10 ساله پس از ربوده شدن

مرگ\پسر10 ساله پس از ربوده شدن

مردی که بعد از ربودن پسر بچه ۱۰ ساله در شهرستان کارون استان خوزستان او را به قتل رسانده است توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

دوات آنلاین-مردی که بعد از ربودن پسر بچه ۱۰ ساله در شهرستان کارون استان خوزستان باعث مرگ او شده است توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

 

سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع قتل یک پسر بچه ۱۰ ساله در روز پنج‌شنبه (یکم آذرماه)، دستور لازم به پلیس آگاهی شهرستان کارون برای شناسایی و دستگیری قاتل داده شد.

 

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: پلیس آگاهی شهرستان کارون با استفاده از روشهای نوین پلیسی و تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل، موفق به شناسایی قاتل شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

وی افزود: قاتل به هویت "س - ح" ضمن اعتراف به ربودن پسر بچه ۱۰ ساله در اعترافاتش اظهار کرده به علت اختلاف با خانواده پسربچه، اقدام به ربودن وی کرده و این کودک در خودروی پراید به علت نامعلومی فوت کرده و کودک را در حاشیه شهرستان کارون رها کرده است. بنابراین متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.