2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ادعای افشاگرانه علیه ریحانه پارسا

ادعای افشاگرانه علیه ریحانه پارسا

شهرت یک شبه ریحانه پارسا با بازی در نقش پدر برای او حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است و ظاهرا این حواشی تمامی ندارد. این بار لیلا بوشهری، بازیگری که مدت‌ها است در هیچ کاری بازی نکرده ادعاهایی را علیه پارسا مطرح کرده است.

دوات آنلاین-شهرت یک شبه ریحانه پارسا با بازی در نقش پدر برای او حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است و ظاهرا این حواشی تمامی ندارد. این بار لیلا بوشهری، بازیگری که مدت‌ها است در هیچ کاری بازی نکرده ادعاهایی را علیه پارسا مطرح کرده است.

 

لیلا بوشهری در یک ویدئو حرف‌هایی را درباره چگونه بازیگر شدن ریحانه پارسا مطرح کرده و او را بازیگری بی‌استعداد خوانده است.

 

لیلا بوشهری در گفت‌وگویی تصویری ادعاهایی درباره چگونه بازیگر شدن ریحانه پارسا بازیگر سریال «پدر» مطرح کرده است.

 

بوشهری در پاسخ به این سوال که آیا ریحانه پارسا بازیگر خوبی نیست گفت: «من خیلی چیزها را می‌دانم ولی نمی‌خواهم بگویم، اما این خانم پیش از این در کافه کار می‌کرد.»

 

او ادامه داد: «کار کردن در کافه بسیار شریف است، و این حرکت او با وجود سنی کمی که داشت ستایش برانگیز است.»

 

بوشهری درباره انتخاب شدن ریحانه پارسا برای بازی در سریال «پدر» هم بیان کرد: «بازیگر سریال «پدر» شب قبل می‌گوید نمی‌تواند در پروژه همکاری کند، یکی از عوامل فیلم می‌گوید، من دختری را می‌شناسم که در کافه کار می‌کند و بسیار خوش‌چهره است و علاقه زیادی به بازیگری هم دارد. همان شب او برای ایفای نقش لیلا پذیرفته می‌شود. او در ابتدا بسیار بی‌استعداد بود، ولی کارگردان با هر زحمت و سختی که بود از او بازی گرفت. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که برخی یک در یک مشهور می‌شوند. امیدوارم ظرفیتش را داشته باشند.»

 

منبع: خبر آنلاین

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.