2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آشپزی / طرز پخت نودل به‌عنوان پیش غذایی لذیذ و آسان

آشپزی / طرز پخت نودل به‌عنوان پیش غذایی لذیذ و آسان

یکی از پیش‌غذاهایی که نه تنها طعم لذیذی داردد بلکه بسیار اشتها آور است نودل است که با طعم‌های مختلف می‌توانید آن را تهیه کنید.

دوات آنلاین-یک پیش‌غذای خاص و فوق‌العاده نه تنها می‌تواند میز غذای شما را متفاوت کند و جلوه‌ای ویژه به آن بدهد بلکه می‌تواند اشتهای مهمان شما را برای غذای اصلی باز کند و هنرآشپزی شما را هم به رخ بکشد.

 

سارا جعفری، متخصص تشریفات به دوات آنلاین می‌گوید:

 

یکی از پیش‌غذاهایی که نه تنها طعم لذیذی دارد بلکه بسیار خوشمزه و اشتها آور است نودل است که با طعم‌های مختلف می‌توانید آن را تهیه کنید.

 

نودل تایلندی یکی از انواع نودل است که بسیار دلچسب و خوشمزه‌است. برای تهیه نودل تایلندی که بسیار هم سریع و آسان پخته می‌شود به یک بسته نودل(نیم‌پز) دو عدد گوجه متوسط(خرد شده)، سس سیر و فلفل، سیر له یا رنده شده دوحبه، فلفل سبز خلالی شده کوچک،پیازچه ریش شده به اندازه 10 سانت یک ساقه و پنیر کبابی یک عدد نیاز است. همچنین چاشنی‌ پیتزا نیز به اندازه کافی آماده کنید.

ابتدا نودل را ١٠ دقیقه در آب جوش قرار داده و سپس خارج می کنیم.

 

گوجه فرنگی ها را همراه فلفل دلمه ای خلالی و سیر در کمی روغن سرخ کرده و اجازه می دهیم تا آب مواد کشیده شود.

 

حالا سس و ادویه را اضافه  و روی حرارت، نودل را نیز با مواد مخلوط می کنیم و در نهایت دوطرف پنیر کبابی را داخل کمی روغن سرخ می کنیم.

 

نودل را داخل ظرف مورد نظر کشیده و روی آن را با پنیر سرخ شده، سس و پیازچه تزیین می کنیم.

 

برای هر  دونفر یک بسته نودل لازم است. اگر قصد دارید به عنوان غذا از نودل استفاده کنید یا یک میان وعده کامل ارائه دهید برای هر فرد یک بسته نودل استفاده کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.