2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
کنایه نفیسه روشن به سحر قریشی

کنایه نفیسه روشن به سحر قریشی

نفیسه روشن که در بازی دوستان ایران- بولیوی در استادیوم آزادی حضور داشت در متنی که در اینستاگرام نوشت از حضور زنان در ورزشگاه دفاع کرد و البته کنایه‌ای هم به سحر قریشی زد.

دوات آنلاین-نفیسه روشن که در بازی دوستان ایران- بولیوی در استادیوم آزادی حضور داشت در متنی که در اینستاگرام نوشت از حضور زنان در ورزشگاه دفاع کرد و البته کنایه‌ای هم به سحر قریشی زد.

 

سحر قریشی قبلا گفته بود اگر در ورزشگاه حاضر شود منقلب خواهد شد. حالا نفیسه روشن با انتشار عکس زیر نوشته است: واقعاً دلیل حساسیت‌هایی که به خرج داده می‌شود را نمی‌دانم. حضور در یک فضای پر جمعیت خطرناک است؟ خب یک پاساژ بزرگ هم ممکن است پر جمعیت باشد پس خطرناک است؟ خیلی وقت‌ها کنار دریا هم مملو از جمعیت است. فضای ورزشگاه خیلی خوب بود و من به شخصه از آن به وجد آمدم. منقلب شدن را نمی‌فهمم و نمی‌دانم چطور کسی در ورزشگاه منقلب می‌شود ولی آن شخص باید در یک پاساژ بزرگ یا کنار دریا هم منقلب شود. من به هیچ وجه چنین حسی نداشتم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.