2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
طرز تهیه بستنی خانگی بدون دستگاه

طرز تهیه بستنی خانگی بدون دستگاه

هرچند بستی به خاطر قندبالایی که دارد از سوی پزشکان توصیه نمی‌شود اما این خوراکی لذیذ برای بچه‌ها لحظات شادی را به وجود می‌آورد برای اینکه بتوانید هم مواد مغذی به بدن فرزندانتان برسانید و هم هزینه کمتری صرف کنید می‌توانید بستنی‌ها را در خانه درست کنید

دوات آنلاین-اگر فرزندان شما به بستی با طعم‌های مختلف علاقه دارد و نمی‌خواهید از بستنی‌های صنعتی استفاده کنید یکی از بهترین راهها تهیه بستی در خانه است، حتی اگر دستگاه بستنی ساز ندارید.

 

هرچند بستی به خاطر قندبالایی که دارد از سوی پزشکان توصیه نمی‌شود اما این خوراکی لذیذ برای بچه‌ها لحظات شادی را به وجود می‌اورد برای اینکه بتوانید هم مواد مغذی به بدن فرزندانتان برسانید و هم هزینه کمتری صرف کنید می‌توانید بستنی‌ها را در خانه درست کنید بدون ریخت و پاش و خیلی راحت و البته با قند کمتر از بستنی‌های صنعتی.

 

سارا جعفری متخصص تشریفات درباره تهیه بسته طعم‌دار در خانه به دوات آنلاین می‌گوید:

 

این بستی یک دسر فوق‌العاده برای بچه‌هاست. البته می‌توانید در مهمانی‌ها هم از آن استفاده کنید. برای بستنی خانگی نیاز به شیر غلیظ شده و یک طعم دهنده مانند نوشابه یا آب میوه دارید.

4 فنجان نوشابه یا آب میوه و یک قوطی شیر غلیظ شیرین شده تنها مواد مورد نیاز شماست.

 

یک کاسه فراهم کنید و درون آن شیر غلیظ شده را پر کنید و بعد 4 فنجان نوشابه را اضافه کنید. سپس دو ترکیب را حسابی هم بزنید و بعد آن را به مدت 6 ساعت در فریزر قرار دهید.

 

برای اینکه بستنی شما خوشمزه‌تر شود و چهره بهتری هم داشته‌باشد می‌توانید بر اساس آب میوه‌ای که اضافه کرده‌اید در آن میوه بریزید.

 

حتی می‌توانید به این بستنی شکلات اضافه کنید.

 

اضافه کردن نوتلا به شیر و استفاده از تکه‌‌های مغز‌ها مانند بادام ،گردو و پسته طعم بستنی شما را لذیذ و چهره آن را بسیار زیبا می‌کند.

 

بستنی را می‌توانید بعد از خارج کردن از فریزر تقسیم کرده یا با قالب جدا کنید و در ظرف قرار دهید یا اینکه از ابتدا در ظرف‌هایی که قصد سرو کردن بستنی را دارید بریزید و در فریزر قرار دهید. ر

 

وی بستنی را هم می‌توانید با خامه شیرینی اسپری کرده و تزئین کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.