2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نقشه زن صیغه‌ای برای تنبیه شوهر

نقشه زن صیغه‌ای برای تنبیه شوهر

زن جوانی که قصد ربودن فرزند شوهر صیغه‌ای خود را داشت قبل از اینکه موفق به عملی‌کردن نقشه خود شود دستگیر شد.

دوات آنلاین-زن جوانی که قصد ربودن فرزند شوهر صیغه‌ای خود را داشت قبل از اینکه موفق به عملی‌کردن نقشه خود شود دستگیر شد.

 

این زن در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود را گرفتن زهرچشم و راضی کردن مرد جوان برای عقد دایم عنوان کرده است. او در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات در این مورد ادامه پیدا کند.

 

دوشنبه هفته جاری زن و مرد جوانی در تماس با پلیس از دستگیری زنی خبر دادند که با همدستی زن دیگری قصد ربودن فرزندشان را داشت. مرد جوان پس از حضور واحد گشت پلیس 110 در محل گفت: امروز ظهر سرایدار مدرسه فرزندمان به من زنگ زد و گفت زنی که مدعی است مادر فرزند شماست می‌خواهد فرزند شما را از مدرسه ببرد، اما من همسر شما را می‌شناسم و. در پی این تماس من به همسرم تلفن زدم و هر دو به مدرسه رفتیم. آن موقع بود که دیدیم فرزند خردسالمان در حالی که دست در دست دو زن بود از مدرسه دور می‌شود. بنابراین فوری با داد و فریاد به سوی آنها رفتیم که یکی از آنها را دستگیر کردیم ولی یکی از آنها فرار کرد.

 

روز گذشته زن دستگیر شده در شعبه 8 دادسرای جنایی تهران حضور یافت و  گفت: این مرد همسر صیغه‌ای من بود، من در یکی از شهرهای غرب کشور زندگی می‌کردم و او مدیر عامل یک پروژه در آنجا بود. من برای پیدا کردن کار به او مراجعه کرده بودم و در پی ادامه گفتگو متوجه شد که من با همسرم اختلاف دارم. برای همین زیر پای من نشست و مرا تطمیع کرد که از همسرم جدا شوم و با او ازدواج کنم. او مدعی بود که ازدواج نکرده و با وعده ازدواج سعی کرد من را قانع کند، حتی از من خواست 350 سکه و پول پیشی که برای خانه داده بودیم و مال من بود را به شوهرم ببخشم تا همسرم راضی شود من را طلاق دهد. پس از آن ما با هم ازدواج کردیم، او به خاطر شغلش دایم در سفر بود و پس از مدتی که با هم بودیم ما به کرج آمدیم. در یکی از سفرهای کاری که او به زابل رفته بود من به او زنگ زدم و گفتم که باردار هستم و مدت کوتاهی بعد او عکسی را برایم فرستاد که در بیمارستان بود و گردنبند طبی بسته بود. او به من گفت که سکته کرده است و برای انکه حالش خوب شود من باید بچه را سقط کنم، من هم برای راضی کردن او جنین یکماهه را سقط کردم اما بعد از آن دیگر از او خبری نشد. من خیلی دنبال او گشتم و در حالی که هیچ پولی نداشتم و بی‌کار بودم همچنان دنبال او بودم. مدتی قبل متوجه شدم او در تمام مدت به من دروغ گفته است و زن و بچه 8 ساله دارد. من هم یک بچه یکساله داشتم و می‌دانستم که این کار من چقدر آن مادر را اذیت می‌کند اما چاره‌ای نداشتم و برای گرفتن زهر چشم و اینکه او راضی شود من را عقد دایم کند یا پولی به من بدهد که بتوانم خانه‌ای بگیرم این کار را کردم.

 

با این اظهارات زن جوان بازپرس رضوانی رییس شعبه 8 دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در مور ادعاهای زن و نیز تحقیق از مرد جوان را صادر کرد.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.