2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حسن فتحی: دوست دارم فصل چهار سریال شهرزاد را بسازم

حسن فتحی: دوست دارم فصل چهار سریال شهرزاد را بسازم

باز هم صحبت درباره سریال شهرزاد است؛ سریالی که در سه فصل ساخته و در شبکه نمایش خانگی پخش شد. خیلی از علاقه‌مندان به سریال شهرزاد دوست نداشتند این سریال فعلا تمام شود حالا کارگردان آن در اینستاگرام خود مطلب جالب توجهی نوشته است.

دوات آنلاین-باز هم صحبت درباره سریال شهرزاد است؛ سریالی که در سه فصل ساخته و در شبکه نمایش خانگی پخش شد. خیلی از علاقه‌مندان به سریال شهرزاد دوست نداشتند این سریال فعلا تمام شود حالا کارگردان آن در اینستاگرام خود مطلب جالب توجهی نوشته است.

 

حسن فتحی با انتشار عکس زیر نوشت: برغم مدعياني كه منع عشق مي كنند ، همچنان علاقمند به ساخت فصل چهارم سريال شهرزاد هستم ؛ و اميد آن دارم كه امكان تحقق اين امر در آتيه نزديك فراهم شود . در پناه خدا شاد و سلامت باشيد .

فتحی در حالی از علاقه‌اش به ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد سخن گفته است که مرگ قباد و رفتن فرهاد شاید امکان ادامه دادن این سریال را بسیار سخت کند. زیرا این دو شخصیت‌های اصلی بودند که همه چیز حول جدال این دو شکل می‌گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.