2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
توزیع‌کننده مشروبات مرگبار کیست؟

توزیع‌کننده مشروبات مرگبار کیست؟

این فرد مدتی قبل با اتهامی در ارتباط با مشروبات الکلی دستگیر و با قرار وثیقه 870 میلیون تومانی روانه زندان شده بود.

دوات آنلاین-فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: سرباند تولید و توزیع کنندگان مشروب الکلی مرگبار از درون زندان واردات الکل از تهران به بندرعباس و هدایت سایر اعضای باند را انجام می داد.

 

سردار عزیزالله ملکی افزود: این فرد مدتی قبل با اتهامی در ارتباط با مشروبات الکلی دستگیر و با قرار وثیقه 870 میلیون تومانی روانه زندان شده بود.

 

وی ادامه داد: سه نفر از اعضای باند که دو مرد و یک زن هستند، با استفاده از الکل وارد شده از تهران، در کارگاه خانگی اقدام به تهیه مشروب الکلی دست ساز کرده و به شهروندان می فروختند.

 

سردار ملکی اظهار داشت: این سه نفر توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.

 

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: دستگیر شدگان دارای سوابق قبلی در ارتباط با مشروبات الکلی هستند و دو نفر از این افراد نیز زن و شوهر هستند.

 

طی دو روز گذشته تاکنون، 121 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروب الکلی دست ساز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری شده اند و در همین مدت 10 نفر جان خود را از دست داده اند.

 

همچنین بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان، حال 10نفر از بستری شدگان وخیم گزارش شده و امکان افزایش تعداد فوت شدگان وجود دارد.

 

51 نفر از مسموم شدگان نیز بر اثر شدت آسیب وارد شده به کلیه ها، تحت دیالیز قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.