2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تیپ دانشجویی شیک برای دختران جوان
یک طراح لباس پیشنهاد می‌‌دهد:

تیپ دانشجویی شیک برای دختران جوان

دوات آنلاین-گذار از دوران دبیرستان و ورود به جامعه تحول بزرگی در شخصیت افراد است، دختران و پسران جوان از نظم نوشته شده و مصنوعی مدارس خارج و وارد یک نظم اجتماعی می‌شوند. در این میان تحولی عظیم هم در استایل و طرز لباس پوشیدن آنها ایجاد می‌شود. رفتار اجتماعی را می‌آموزند و به دنبال کار و مهارت می‌روند. پس به دانشجویان یادآور می شویم داشتن یک استایل مناسب موقعیتی که در آن هستید می‌تواند شما را در این خصوص یاری کند.

نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می گوید:

 

برای دانشجویان خانم  تیپ های روزمره و کژوال انتخاب مناسبی هستند .دختران دانشجو برای اینکه هم احساس راحتی کنند و هم  لباس شیک و خارج از فرم بپوشند و خود را شخصیتی اکتیو نشان دهند می‌تواننداز طرح های ساده استفاده کنید.

کفش کتانی یا تخت بپوشند. از کوله‌پشتی استفاده کنند و اگر هم از کیف دوشی استفاده می‌کنند می‌توانند آن را کج روی دوش خود بیندازند.

 

به دختران دانشجو می گویم به ترکیب رنگ لباس‌هایتان دقت کنید. کیف و کفش تان باید متناسب باشد. اگر از مانتوهای طرح‌دار استفاده می‌کنید می‌توانید از کفش بدون پاشنه اسپورت استفاده کنید شلوارهای پارچه‌ای مناسب چنین تیپی است.

 

اگر از شلوار جین استفاده می‌کنید کتانی بپوشید این تیپ مناسب دورانی است که قرار است بیشتر روز را بیرون از خانه باشید و کارهای زیادی دارید. 

 

برای روزهایی که می خواهید یک لباس راحت و ساده داشته باشید، سراغ تیپ اسپرت بروید.

برای آنکه برای روزهای بارانی پاییز آماده شوید می توانید یک نیم بوت روزمره را به این استایل اضافه کنید.

 

یک کیف دوشی روزمره و بزرگ را به این ست اضافه کنید.

 

توجه داشته‌ باشید هرچند جین  برای لباس های جوانان مناسب است اما هرگز همه لباس خود را جین نپوشید اگر اصرار به این کار دارید توجه داشته‌ باشید رنگ‌ این جین‌ها متفاوت باشد و این تفاوت کاملا به چشم بیاید.

 

استفاده از اکسسوری‌ها را فراموش نکنید. اضافه کردن اکسسوری‌های خاص می‌تواند شما را متفاوت و شاداب کند. عینک آفتابی، ساعت اسپورت و زیور‌های بدلی از جمله این اکسسوری‌هاست.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.