2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اتاق نشیمن  را چطور با رنگ سبز  تزئین کنیم؟
یک دکوراتور راهنمایی می‌کند:

اتاق نشیمن را چطور با رنگ سبز تزئین کنیم؟

رنگ سبز را می‌توان با بسیاری رنگها ست کرد و زیبایی خاصی به خانه داد. اگر مبل هایتان سبز است می‌توانید دیوارهای خانه را کرم، نباتی یا سفید کنید این ترکیب رنگ اتاق نشیمن شما را بسیار زیبا می‌کند،

دوات آنلاین-رنگ سبز یک گزینه مناسب برای تزئین اتاق نشیمن است. از آنجایی که رنگ سبز رنگی شاداب و پرطروات است اتاق نشیمن شما را زیبا می‌کند. سیما روشن دکوراتور درباره تزئین خانه با رنگ سبز به دوات آنلاین می‌گوید:

 

رنگ سبز را می‌توان با بسیاری رنگها ست کرد و زیبایی خاصی به خانه داد. اگر مبل هایتان سبز است می‌توانید دیوارهای خانه را کرم، نباتی یا سفید کنید. این ترکیب رنگ اتاق نشیمن شما را بسیار زیبا می‌کند.

 

رنگ دیگری که می‌توانید با سبز ترکیب کنید عنابی است. مبل های سبز با زیرانداز عنابی ترکیب زیبایی است البته این ترکیب رنگ می‌تواند برعکس هم بشود. در این صورت دیوارها هم می‌تواند سفید یا کرم باشد.

سبز را با خاکستری و دودی هم می‌شود ست کرد. اگر نشیمن شما شومینه دارد می‌توانید آن را خاکستری کنید و قسمت‌های دیگر نشمین را سبز یا کرم کنید.

 

می‌توانید از قهوه‌ای سوخته نیز استفاده کنید. دکورهای چوبی قهوه‌ای سوخته ترکیب رنگ زیبایی برای خانه شماست.

 

سبز از جمله رنگ هایی است که می‌توان گفت رنگ مکمل آن قرمز است. اگر دیوارهایتان سبز است کوسن‌ها و پرده‌هایتان را رنگ قرمز کنید. قرمز رنگی شارپ و قدرتمند است اگر می‌خواهید محیط نشیمن شما شاد و پرانرژی باشد می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

اگر نشیمن شما کف پارکت است وسایل چوبی دیگر را هم می‌توانید هم رنگ پارکت انتخاب کنید اما اگر کف آن سرامیک است و قصد دارید آن را بپوشانید می‌توانید از گلیم‌هایی با تم عنابی یا موکت هایی با پرز بلند که رنگی هم هستند استفاده کنید،

 

زیرانداز شما اگر تیره رنگ باشد نگهداری آن آسان‌تر است اما اگر زیراندازی روشن می‌خواهید می‌توانید از رنگ کرم استفاده کنید. موکت‌های خاکستری و قهوه‌ای سوخته نیز برای نشیمن کلاسیک مناسب است.

 

از رنگ زرد غافل نشوید این رنگ در کنار قرمز و سبز جلوه‌ای بسیار زیبا و خاص دارد. پیشنهاد من به عنوان دکوراتور این است که نشیمن خود را با رنگ ها شاد کنید. رنگ های شاد می‌تواند شما را به آرامش زیادی برساند و حال تان را خوب کند.

اگر اهل گل و گیاه هستید می‌توانید نشیمن خود را که با رنگ سبز تزئین کرده‌اید با گلهای رنگی دیگر زیباتر کنید.حسن یوسف می‌تواند یکی از این گل ها باشد که خانه شما را زیباتر می‌کند. به طور کلی آوردن گل‌های طبیعی به داخل خانه یکی از بهترین راه ها برای شاداب نگه‌داشتن خانه‌ است. می‌توانید در کنار تابلوهایی که برایتان خاطره‌انگیز است از گل ها هم استفاده کنید.   

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.