2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بازیگر نقش نیکو: تکیه‌کلام هایم را از فضای مجازی پیدا کردم

بازیگر نقش نیکو: تکیه‌کلام هایم را از فضای مجازی پیدا کردم

نصرت میرعظیمی: همیشه سعی می‌کنم نقش‌هایم با یکدیگر تفاوت داشته باشد تا در یک کاراکتر باقی نمانم.

دوات آنلاین-سریال سر دلبران را تماشا می‌کنید؟ این سریال که محمدحسین لطیفی آن را کارگردانی می‌کند و این شب‌ها ساعت ۲۲ از شبکه یک تلویزیون پخش می‌شود، توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. نصرت میرعظیمی که نقش نیکو را در سر دلبران بازی می‌کند در این مجموعه خوش درخشیده است. او می گوید تکیه کلام های نقش را از فضای مجازی درآورده و شبانه روز به دنبال پیدا کردن‌شان بوده است.

 

خلاصه‌ای از اظهارات میرعظیمی را به نقل از مهر بخوانید:

 

 من پیش از این چندین سریال مناسبتی بازی کردم و در آثاری مثل «دودکش» و «پادری» نیز حضور داشتم. همیشه سعی می‌کنم نقش‌هایم با یکدیگر تفاوت داشته باشد تا در یک کاراکتر باقی نمانم. بعد از حضور در «دودکش» شاید در حدود ۳۰ پیشنهاد داشتم که مثل نقشم در آن سریال بود اما نپذیرفتم چون دوست داشتم نقش متفاوت دیگری را تجربه کنم.

 

 من پیشینه ای تئاتری دارم و در سریال هایی مثل «در چشم باد» از مسعود جعفری جوزانی و «زمانی برای عاشقی» حسن فتحی و همچنین آثار دیگری بازی کرده ام که حدود ۳۰ فیلم و سریال می شود اما به دلیل اینکه نخواستم در یک نقش بمانم همیشه بازی هایم متفاوت بوده است.

 

بیشتر بخوانید: خودشناسی و خودباوری؛ رازهای خوشبختی بهاره کیان‌افشار

 

 در تلویزیون و سینما رسم است که وقتی یک کاراکتر جواب می دهد دیگر به بازیگر اعتماد نمی کنند تا نقش دیگری به او بدهند و با همان کاراکتر او را می شناسند ولی من نمی خواستم با یک تیپ و نقش شناخته شوم. 

 

 من صحبت های زیادی با حسین حسنی نویسنده سریال داشتم تا نقشی که ایفا می کنم یک دایره واژگانی مختص به خود داشته باشد. بر همین اساس نیکو همه دیالوگ هایش را از فضای مجازی گرفته است و دوست دارد فردی به روز باشد.

 

بیشتر بخوانید: با دو بازیگر زن شمالی بیشتر آشنا شوید

 

 خود من هم در واقعیت سعی کردم این دیالوگ ها و واژگان را از فضای مجازی دربیاورم و طی صحبت هایی که با نویسنده داشتیم به عنوان تکیه کلام استفاده کنم. می توان گفت شبانه روز دنبال یک سری دیالوگ های خاص بودم و البته این نگرانی را هم داشتم که این دیالوگ ها از خود فضای سریال و کاراکتر بیرون نزند. بخش هایی از بازی هم اگر اگزجره می شود به درخواست خود من از نویسنده و کارگردان بوده است چون نیکو در میان دوستانش گنده گویی هایی دارد که بازی مورد نیاز خود را هم می طلبید.

 

 نیکو کاراکتری است که مردم ممکن است به رفتار و دیالوگ های او بخندند اما دوستش ندارند و الگو نمی شود. بنابراین نباید نگران رواج این تکیه کلام ها در میان مردم بود.

 


پیشنهاد سردبیر: کشف روش جدید درمان چاقی

 

پیشنهاد سردبیر: رفتار درست موقع شک به شوهر

 

پیشنهاد سردبیر: همه چیز درباره کرم‌های مرطوب کننده پوست

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.