2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
تور 3 ساعته گردش در عودلاجان

تور 3 ساعته گردش در عودلاجان

هزینه شرکت در این تور 40 هزار تومان است و توصیه شده چون مسافت زیادی را پیاده می‌روید کودکان را همراه نداشته باشید.

دوات آنلاین-یکی از برنامه‌های که می‌تواند ساعت خوشی را برای شما بسازد، تهرانگردی آن هم در منطقه عودلاجان است.

این روزها تور گردش در عودلاجان برگزار می‌شود و تا روز 21 اردیبهشت هم ادامه دارد. هزینه شرکت در این تور 40 هزار تومان است و توصیه شده چون مسافت زیادی را پیاده می‌روید کودکان را همراه نداشته باشید.

در توضیح این تور آمده است: بعد از جمع شدن در ورودی کاخ گلستان, ارائه توضیحاتی درباره این میراث جهانی حرکت خود را پیاده به سمت سبزه میدان آغاز خواهیم کرد. در سبزه میدان از بازار تهران خواهیم گفت و پس از آن مسیر خود را به سمت خیابان ناصر خسرو و کوچه مروی ادامه خواهیم داد. از اینجا وارد بافت سنتی عودلاجان مرکزی شده و از بازارچه سنتی عودلاجان،  محله ها و بناهای زیبای این محله دیدن خواهیم کرد. در ادامه با عبور از خیابان پامنار وارد بخش دیگری از  عودلاجان می شویم و به بازدیدمان تا خیابان مصطفی خمینی (سیروس) ادامه خواهیم داد. با عبور از خیابان سیروس و از کنار بیمارستان دکتر سپیر وارد بخش شرقی عودلاجان شده و مسیرمان را به سمت کوچه جاویدی ادامه داده، وارد این خیابان می‌شویم. در این خیابان امکان بازدید از خانه موزه شهید مدرس و خانه دبیرالملک را داریم و در انتهای برنامه نیز از خانه تاریخی مهربان بازدید کرده و تور را به پایان خواهیم برد.

اگر قصد دارید در این برنامه شرکت کنید پیشنهاد می‌کنیم با خودروی شخصی‌تان نروید چون در آن محدوده جای پارک پیدا نمی‌شود. اتوبوس و مترو بهترین وسیله‌ها برای رفتن به میدان امام خمینی (ره) و کاخ گلستان هستند.

در ضمن به یاد داشته باشید مدت این تور 3 ساعت است.

در توضیح این تور آمده است علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با این شماره‌ها تماس بگیرند:

  ۸۸۲۱۳۹۱۴

 ۰۹۱۲۳۴۶۷۸۶۹

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.