2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
طلاق زوج جوان در ماه عسل

طلاق زوج جوان در ماه عسل

قبل از ازدواج با همسرم از جزئیات خصوصیات و اخلاق یکدیگر مطلع نبودیم و به صورت کلی که در کوچه و خیابان همدیگر را می دیدیم از یکدیگر شناخت داشتیم و فکر می کردیم همین کافی است.

دوات آنلاین-یک زوج جوان که هنوز چند ماه از ازدواج شان نگذشته بود بعد از بازگشت از ماه عسل مسیرشان را به سوی دادگاه خانواده تغییر دادند تا از هم جدا شوند. زن و شوهر جوان بعد از بازگشت از ماه عسل بدون اعلام دلیل خاصی تصمیم گرفتند به زندگی مشترک شان پایان دهند.

 

عروس جوان در این باره گفت: قبل از ازدواج با همسرم کاملاً یکدیگر را می شناختیم چون در یک محیط بزرگ شده بودیم. از همان ابتدای دوران بلوغ به همسرم علاقه داشتم و او هم چنین حسی به من داشت.

 

بزرگ تر که شدیم علاقه مان به یکدیگر زیاد شد به طوری که تصمیم گرفتیم بعد از پایان مقطع دبیرستان با هم ازدواج کنیم. از آن جایی که خانواده های مان  از هم شناخت داشتند و ما را هم به خوبی می شناختند با ازدواج مان مخالفتی نکردند. قبل از ازدواج آرام و قرار نداشتم و زودتر می خواستم لباس عروس بپوشم و سر سفره عقدبا  مرد رویاهایم بنشینم.

 

 بالاخره روز وصال فرا رسید و مراسم عقدکنان برگزار شد و من و همسرم خوشحال بودیم که به آرزوی مان رسیده بودیم.

 

دوران نامزدی مان با شور و حرارت آغاز شد و بعد از گذشت مدتی قرار گذاشتیم به ماه عسل برویم.

 

بالاخره شرایط ماه عسل رفتن مان فراهم شد و راهی گشت و گذار در چند شهر دیدنی و زیارتی شدیم.

 

قبل از ازدواج با همسرم از جزئیات خصوصیات و اخلاق یکدیگر مطلع نبودیم و به صورت کلی که در کوچه و خیابان همدیگر را می دیدیم از یکدیگر شناخت داشتیم و فکر می کردیم همین کافی است.

 

زمانی که پا در مسافرت گذاشتیم رفته رفته نوع تفکر و خواسته های مان بروز کرد و معلوم شد خیلی با هم اختلاف داریم. در مدت یک هفته ای که  در مسافرت بودیم به اندازه یک عمر زندگی مشترک از هم ایراد گرفتیم و هر کدام ساز خودمان را می زدیم.

 

ماه عسل مان رفته رفته به میدان رقابت و جنگ تبدیل شد و هر روز  شعله اختلاف مان  بیشتر می شد به طوری که طی چند روز مسافرت بارها بگومگو کردیم و حتی کار به دست بلند کردن کشیده شد و اصلاً با هم تفاهم نداشتیم.

 

 ما دو نوع تفکر ضد هم بودیم و در آن جا بود که فهمیدیم اصلاً به درد هم نمی خوریم.

 

 وقتی در بهترین دوران و لحظات زندگی مان به سر می بردیم و اصلاً حاضر نبودیم گذشت داشته باشیم چطور می توانستیم یک عمر زیر یک سقف بدون مشکل زندگی کنیم؟ بعد از بازگشت از ماه عسل بدون مشورت با دیگران تصمیم گرفتیم توافقی از هم جدا شویم و با وجود این که خانواده های مان به نوعی در شوک فرو رفته بودند به دادگاه خانواده آمدیم تا هنوز دیر نشده و مشکلات حاد دیگری بین ما به وجود نیامده از هم جدا شویم و هر کدام دنبال سرنوشت خودمان برویم.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.