2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرگ؛پایان‌رابطه‌نامشروع‌زن صیغه‌ای

مرگ؛پایان‌رابطه‌نامشروع‌زن صیغه‌ای

اهالی آپارتمانی در ستارخان به پلیس خبر دادند که مردی از یکی از طبقات بالایی ساختمان به پایین پرت شده‌ و جانش را از دست داده‌است.

دوات آنلاین-مردی که متهم است جوانی را به خاطر رابطه با همسر صیغه‌ای‌اش به قتل رسانده‌ است پای میز محاکمه رفت.

 

به گزارش دوات آنلاین این متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف نکرده و مدعی است که اصلا مرد جوان را نمی‌شناخت.

 

 اهالی آپارتمانی در ستارخان در زمان وقوع این حادثه به پلیس خبر دادند مردی از یکی از طبقات بالایی ساختمان به پایین پرت شده‌ و جانش را از دست داده‌ است.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این خصوص شروع شد و پلیس فهمید مقتول امید نام دارد و از مدتی قبل با زنی جوان به نام ژاله رابطه داشت.

 

وقتی ژاله مورد پرسش  قرار گرفت ادعا کرد امید خودش را از پنجره آپارتمان او به پایین پرت کرده و فوت شده‌ است.

 

این زن گفت: من و امید با هم رابطه داشتیم. روز حادثه امید در خانه من بود که همسر موقتم سر زده آمد. برای اینکه شوهرم  موضوع را نفهمد امید به اتاق خواب رفت تا پنهان شود اما از ترس خودش را به پایین پرت کرد.

 

ژاله و شوهرش مهرداد بازداشت شدند. آنها هر دو قتل را انکار کردند.

 

مهرداد به پلیس گفت: من اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده‌ است و از رابطه همسرم با این مرد هم خبر نداشتم. خود ژاله فردای روز حادثه به من زنگ زد و گفت  مردی که در جسدش در حیاط ساختمان افتاده بود از خانه او به بیرون پرت شده‌ است.

 

هر دو متهم با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای‌دم به اتهام قتل با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند.

 

متهمان در جلسه دادگاه حاضر شدند و یکبار دیگر ادعای خود را مطرح کردند و در نهایت رای بر برائت آنها از اتهام قتل صادر و ژاله به 99 ضربه شلاق به اتهام رابطه نامشروع محکوم شد.

 

این رای مورد اعتراض اولیای‌دم قرار گرفت و پرونده با نقض حکم دادگاه در دیوان عالی کشور این بار به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

صبح دیروز پرونده دوباره مورد رسیدگی قرار گرفت. با توجه به اینکه ژاله متهم ردیف دوم این پرونده در حین رسیدگی به  پرونده فوت شده‌ بود فقط شوهرش مهرداد پای میز محاکمه رفت.

 

او گفت: من خودم همسر و فرزند داشتم و ژاله را به صورت 99 ساله صیغه کرده  و خانه‌ای هم در ستارخان برای او گرفته بودم. گاهی به خانه‌اش می‌رفتم تا اینکه روز حادثه هم با توجه به اینکه می‌دانستم بیمار است به خانه‌اش رفتم. در زدم. ژاله کمی دیر در را بازکرد و بعد هم گفت خواب بود. او از من خواست با هم بیرون برویم تا حال و هوایمان عوض شود. من هم قبول کردم.

 

وقتی داشتیم از بیرون برمی‌گشتیم یکی از همسایه‌ها گفت جوانی غریبه خود را از طبقات بالایی به پایین پرت کرده و مرده است. ژاله حالش بد شد و گفت دوباره می‌خواهد بیرون برود. چند ساعتی بیرون بودیم و من به ژاله گفتم که شب را پیش او می‌مانم اما قبول نکرد و گفت می‌خواهد تنها باشد. ما با هم بحث کردیم و ژاله رفت و بعد از چند ساعت تماس گرفت و گفت مردی که در حیاط خانه مرده است با او رابطه داشته و خودش را از پنجره آپارتمان او به پایین پرت کرده‌ است. بعد از آن هم ما را بازداشت کردند در حالیکه من اصلا متوفی را ندیده بودم. ژاله مدعی شد امید به او اصرار داشته که با هم رابطه داشته باشند اما ژاله قبول نکرده و این اولین بار بود که امید به خانه او رفته بود.

 

متهم گفت: ژاله بیمار بود و چندی پیش فوت کرد اما بعد از آن حادثه ما دیگر رابطه خوبی با هم نداشتیم.

 

بعد از گفته‌های متهم و دفاعیات وکیل مدافع او هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.