2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی مهرنوش مسعودیان بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی مهرنوش مسعودیان بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

این هنرپیشه تازه وارد، بعد از بازی در فیلم فروشنده پیشنهادات کاری زیادی داشت اما او در انتخابهایش بسیار دقیق است و می‌خواهد به درستی قدم بردارد به همین خاطر هم بسیار سخت نقش قبول می‌کند.

دوات آنلاین-مهرنوش مسعودیان متولد دهه ۷۰ هنرپیشه تازه وارد سینما و تلویزیون است که به تازگی در سریال لحظه گرگ و میش بازی کرده است.

 

مهرنوش اولین تجربه‌کاری‌اش با اصغر فرهادی در فیلم فروشنده بود و در واقع اصغر فرهادی او را به سینمای ایران معرفی کرد.

 

هرچند مهرنوش نقش کوتاهی در فیلم فروشنده داشت اما خوش درخشید و بازی در کنار شهاب حسینی و ترانه علیدوستی بهترین تجربه کاری او را رقم زد. 

 

این هنرپیشه تازه وارد، بعد از بازی در فیلم فروشنده پیشنهادات کاری زیادی داشت اما او در انتخابهایش بسیار دقیق است و می‌خواهد به درستی قدم بردارد به همین خاطر هم بسیار سخت نقش قبول می‌کند.

 

مهرنوش مسعودیان در زندگی شخصی‌اش دختری بسیار مهربان و با پشتکار است. او یک خواهر دارد که به تازگی ازدواج کرده و مهرنوش عکس‌هایی از مراسم عروسی خواهرش را در اینستاگرامش منتشر کرده‌است.

 

او دانشجوی رشته بازیگری است اما به مدرک دانشگاهی بسنده نکرده و دوره‌های مختلف را تجربه کرده‌است.

 

مهرنوش علاقه زیادی به ادبیات و رمان دارد و روزهای فراغتش را با کتابخوانی پر می‌کند. او از جمله بازیگرانی است که در زمینه حقوق حیوانات فعالیت دارد و علاقه زیادی هم به گربه دارد. مهرنوش معتقد است ما زمانی می‌توانیم جامعه‌ای عاری از خشونت داشته باشیم که حقوق حیوانات را محترم بشماریم.

این هنرپیشه جوان، معمولا از تیپ‌های دانشجویی و هنری استفاده می‌کند. بیشتر از اینکه به مدلینگ علاقه‌داشته باشد به کار هنری علاقه‌ دارد و بازیگر مورد علاقه‌اش ترانه علیدوستی است.

 

مهرنوش مسعودیان می‌گوید: چیزی که خیلی از بازیگران جوان آرزو دارند در عمر بازیگریشان اتفاق بیفتد برای من همان اول اتفاق افتاد. بازی با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی یک زمانی برایم رویا بود اما اول راه محقق شد.

 

مهرنوش در حوزه تئاتر هم بسیار فعال است و با گروه نمایشی آوید کارهای زیادی را اجرا کرده‌است.

 

او می‌گوید: برای من فقط بازی و شهرت مهم نیست اولین نکته ای که برای من خیلی مهم است و در انتخاب کارهایم به آن توجه می کنم کارگردان و فیلم‌نامه است. کار کردن با اصغرفرهادی و همایون اسعدیان برایم تجربه‌ای بسیار بسیار آموزنده بود و دوست دارم مدام تکرار شود.

مهرنوش به سبک هنرپیشه‌های جدید دختری است که کمتر آرایش می‌کند و جذابیت ظاهری‌اش را با لباسهای رنگی حفظ می‌کند.

 

او می‌گوید: ما زنها باید یاد بگیریم زیبایی خدادادی خود را حفظ کنیم و از آن لذت ببریم. آرایش کردن زیاد هیچ وقت باعث زیبایی ما نمی‌شود و من هم آرایش زیاد را دوست ندارم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بی نام 1397/12/09
سلام. این خانم متولد 1364 هستند و هم کلاس من تو دوره دانشگاه بودند نه متولد دهه 70.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.