2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی الهه جعفری، بازیگر نقش گیسو در سریال احضار

بیوگرافی الهه جعفری، بازیگر نقش گیسو در سریال احضار

الهه جعفری از بازیگران جوانی است که در سریال احضار نقش گیسو را بازی کرده است. این سریال ترسناک در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

دوات آنلاین-الهه جعفری از بازیگران جوانی است که در سریال احضار نقش گیسو را بازی کرده است. این سریال ترسناک در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

 

درباره بیوگرافی و زندگی شخصی الهه جعفری اطلاعات زیادی در دسترس نیست. آنچه مشخص است این است که این بازیگر جوان غیر از بازیگری به ورزش نیز بسیار علاقه دارد و در رشته بسکتبال به صورت حرفه‌ای بازی می‌کند و حتی مقام هم کسب کرده است.

الهه جعفری قبل از آن‌که به‌عنوان بازیگر شناخته شود به‌عنوان بدلکار جلوی دوربین رفته و از عهده این کار به خوبی برآمده بود. او در سریال احضار با بازی در نقش گیسو نشان داده است در عرصه بازیگری هم توانایی‌های زیادی دارد و در آینده نه چندان دور خبرهای خوبی از این هنرمند منتشر خواهد شد.

اولین بازی که الهه جعفری به‌عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت در فیلم سینمایی گشت ارشاد ساخته سعید سهیلی در سال 90 بود. او سپس در فیلم به خاطر پونه به کارگردانی هاتف علیمردانی بازی کرد.

سریال احضار اواین سریال ترسناک ایرانی است و در معرفی آن نوشته شده است: «اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگت ناشناخته می‌مانند، رهایمان نمی‌کنند.»

این سریال تاکنون موفق عمل کرده و الهه جعفری هم توانسته به خوبی نقش‌اش را بازی کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.