2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
دخترجوان، قربانی داروساز قلابی

دخترجوان، قربانی داروساز قلابی

زنی به پلیس گزارش داد دخترش گم شده‌ است. این زن گفت: دخترم هر روز سر ساعت به خانه می‌آمد و اگر قرار بود دیر کند حتما به من می‌گفت. اما این بار خبر نداد زنگ زدم و بازهم جواب نداد.

دوات آنلاین-مرد نسخه پیچ که خود را دکتر داروساز معرفی کرده و بعد از دوستی با دختری جوان  او را به قتل رسانده‌ بود از سوی اولیای‌دم بخشیده شد.

 

به گزارش دوات آنلاین سال 91 زنی به پلیس گزارش داد  دخترش گم شده‌ است.

 

این زن گفت: دخترم هر روز سر ساعت به خانه می‌آمد و اگر قرار بود دیر کند حتما به من می‌گفت. اما این بار خبر نداد. زنگ زدم و بازهم جواب نداد و حالا نگرانش هستم.

 

با طرح این شکایت ماموران  تلفن همراه دختر جوان را ردیابی کردند،

 

در جریان جست‌و‌جوهای پلیس، مأموران به رابطه دختر گمشده با مردی که مدعی شده‌ بود دکتر دارو ساز است  پی بردند.

 

پس از کشف این موضوع  تعقیب مرد داروساز آغاز شد اما در حالیکه تحقیقات ماموران ادامه داشت خبر کشف  جسد دختر جوان در سطل زباله به ماموران داده شد.

 

ازسوی دیگرجست‌و‌جوها برای دستگیری متهم ادعا یافت تا اینکه یک سال بعد از این جنایت او درجنوب کشور دستگیرشد.

 

این مرد در بازجویی مدعی شد که هیچ خبری از دختر جوان ندارد و حتی او را نمی‌شناسد تا اینکه مدارک مربوط به آشنایی او با دختر 30 ساله به‌دست پلیس افتاد وسرانجام به قتل اعتراف کرد.

 

همچنین مشخص شد این مرد به دروغ گفته دکتر داروساز است در یک داروخانه نسخه پیچ بوده‌ است.

 

پس از اعتراف این مرد به قتل و مشخص شدن اتهامات دیگر او در خصوص جعل عنوان با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

 

در جلسه رسیدگی به این پرونده که پیشتر انجام گرفته بود نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و از قضات خواستار اشد مجازات متهم به خاطر قتل عمد دختر جوان، جعل مهر داروسازی، سرقت و شرب خمر شد.

 

سپس پدر مقتول با شرطی حاضر شد  از حق قصاص گذشت کند و و در ادامه مادر مقتول  نیز قاتل را بخشید.

 

سپس نماینده دادستان از قضات دادگاه خواست متهم از نظر جنبه عمومی جرم مجازات شود. سپس به دستور رئیس دادگاه، مرد 33 ساله در جایگاه ایستاد و به سؤالات قضات پاسخ داد.

 

او ضمن ابراز پشیمانی ازدادگاه طلب عفو و بخشش کرد. او گفت: دختر جوان به خاطر دروغی که به او گفته بودم از من درخواست پول کرد و گفت اگر پول ندهی در محل کارت همه چیز را خواهم گفت به همین خاطر با هم درگیر شدیم و من او را به قتل رساندم .

 

در پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و متهم را به 15 سال حبس محکوم کردند.

 

این حکم مورد اعتراض مرد متهم قرار گرفت و اعتراض وارد دانسته شد صبح دیروز متهم در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت او گفت: من به خاطر قتل بخشیده شدم اما قضات حکم بسیار سنگینی به من دادند من از کاری که کردم خیلی پشیمان هستم و خواستار بخشش هستم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
1397/10/24
چقدر مسخره است یارو ادم میکشه بعد میگه معذرت میخوام تقاضای بخشش دارم انگار گنجشک یا کبوتر کشته

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.