2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم قانون مورفی ساخته رامبد جوان+ بازیگران

معرفی کامل فیلم قانون مورفی ساخته رامبد جوان+ بازیگران

قانون مورفی یکی از کمدی‌های خوش ساختی است که می‌توانید این روزها به تماشای آن بنشینید. این فیلم را رامبد جوان ساخته و بازیگران مطرحی در آن حضور دارند.

دوات آنلاین-قانون مورفی یکی از کمدی‌های خوش ساختی است که می‌توانید این روزها به تماشای آن بنشینید. این فیلم را رامبد جوان ساخته و بازیگران مطرحی در آن حضور دارند.

 

قانون مورفی یک کمدی اکشن است که در تهران و شمال فیلمبرداری شده و از جمله فیلم‌های پرهزینه محسوب می‌شود.

 

کارگردان

رامبد جوان قبلا فیلم‌هایی مانند اسپاگتی در هشت دقیقه، ورود آقایان ممنوع، پسر آدم دختر حوا و نگار را کارگردانی کرده بود ضمن این‌که کارگردانی 4 مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را نیز به‌عهده داشته ‌است.

رامبد جوان درباره فضای این فیلم گفته است: قانون مورفی یک کمدی اکشن سرحال، خوش ریتم و متفاوت با آنچه بیش‌تر در سینمای ایران ساخته می‌شود است که من به عنوان کارگردان و محمد شایسته به عنوان تهیه‌کننده در کنار دیگر عوامل تولید فیلم، هرچه در توان داشتیم و بلد بودیم برای این پروژه خرج کردیم تا یک فیلم خوب به سینمای ایران و سینمادوستان تقدیم کنیم. این فیلم یک اثر کمدی و کاملا خانوادگی است و حتی به نظرم برای نوجوانان می‌تواند خیلی مناسب باشد؛ بدون اینکه خانواده‌ها بابت شوخی‌های اخلاقی و مسائلی از این قبیل نگرانی داشته باشند.

 

بازیگران

رامبد جوان، امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی و هادی کاظمی از بازیگران این فیلم هستند. ضمن این‌که سه شرکت‌کننده مسابقه خنداننده شو اول نیز در این فیلم حضور دارند . محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو و حسین شاهرخ نیا این سه بازیگر هستند.

 

قانون مورفی چیست

مورفی دانشمندی بود که هنگام یک آزمایش مهم دستگاهش خراب شد و ناگهان گفت: اگر راهی برای اشتباه کردن وجود داشته باشد، آنها حتما مرتکب آن می‌شوند.

 

یکی از دوستان مورفی این جمله را یادداشت کرد و بعدها این حرف او به قانون مورفی تبدیل شد که البته شاخ و برگ‌های زیادی گرفت و افراد مختلف دامنه آن را افزایش دادند اما اصل آن بر این بنا شده که هر خطایی می‌تواند رخ دهد.

 

در زیر 10 نمونه از قوانین مورفی را بخوانید:

۱- اگـر قـرار بـاشه کاری خراب بشه و درست پیش نره، حتما خراب می شـه آن هـم در نامناسبترین زمان!

 

۲- اگر احتمال داشته باشه چندین کار خراب بشه، آن کـاری که بیشترین ضرر را خواهد زد درست پیش نخواهد رفت!

 

۳- همه چیز در حال بدتر شدن است!

 

۴- لبخند بزنید فردا همه چیز بدتر و وخیمتر خواهد شد.

 

۵- احتمال آنکه یک شیء آسیب ببیند نسبت مستقیم دارد با ارزش آن!

 

۶- همه کارها بیشتر از آنچه تصور میکنید بطول خواهد انجامید!

 

۷- اگر شما تصمیم به انجام کاری میگیرید پیش ازآن لازم است ابتدا کار دیگری را انجام دهید!

 

۸- هر راه حلی مشکل جدیدی پدید می آورد!

 

۹- شما هنگام صبحانه خوردن هیچگاه نمیتوانید تعیین کنید کدام طرف نان را باید کره بزنید!

 

۱۰- هرگاه جسم بـا ارزشی از دست شما به زمین می افتد به غیر قابل دسترس ترین مکان میرود (حلقه برلیان یا داخل سطل زباله می افتد و یا در چاه فاضلاب)!

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.