2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی و عکس‌های پاوان افسر ، بازیگر نقش پروین سریال بانوی عمارت

بیوگرافی و عکس‌های پاوان افسر ، بازیگر نقش پروین سریال بانوی عمارت

این بانوی هنرپیشه اصالتا کرد است. او سن و سالی هم ندارد و متولد سال 63 است.

دوات آنلاین-پاوان افسر بازیگر جوانی است و هنوز جای رشد زیادی دارد اما به هر حال در سریال بانوی عمارت خوب توانسته از عهده نقش‌اش یعنی نقش پروین بربیاید.

 

این بانوی هنرپیشه اصالتا کرد است. او سن و سالی هم ندارد و متولد سال 63 است.

 

پاوان افسر اگرچه به بازیگری علاقه داشت اما برای دانشگاه رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب کرد و مدرک کارشناسی گرفت البته او در زمینه بازیگری نیز تحصیلات آزاد دارد و در کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ دوره دیده است.

 

کارگاه آزاد بازیگری یکی از معتبرترین موسسات آموزش بازیگری محسوب می‌شود که در طول زمان اساتید معتبری در ان تدریس کرده‌اند و تاکنون هنرپیشه‌های زیادی را تحویل جامعه هنری داده است. حبیب رضایی، مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی، شهاب کسرایی، پوریا پورسرخ، مریم بوبانی، بیتا بادران، غزل صارمی، مجید مشیری، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، شبنم مقدمی، شهرام قاعدی، بیتا سحرخیز، شهناز شهبازی، مینا احمدوند، پاشا رستمی، فرانک حیدریان و … از جمله هنرمندانی هستند که در این آموزشگاه تحصیل کرده‌اند.

 

حضور پاوان در این آموزشگاه و کار کردن با استادان معروف باعث شد او به عرصه تئاتر راه پیدا کند و بازیگری را از صحنه نمایش شروع کرد.

 

او در سال 95 برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر بازی کرد. در مجموع از مهم‌ترین آثار پاوان افسر می‌توان به بازیگری در سریال زیر پای مادر، سریال ماه و پلنگ و فیلم در وجه حامل اشاره کرد.

 

او در سریال زیر پای مادر که در ماه مبارک رمضان سال گذشته پخش شد در نقش همسر سهراب بـه ایفای نقش پرداخت و بازی خوبی ارائه داد که باعث شد بیشتر شناخته شود.

 

نکته دیگر این‌که پاوان افسر مجرد اسـت و هنوز ازدواج نکرده اسـت. عکس‌هایی از این بازیگر سریال بانوی عمارت را ببینید:

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.