2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
دو روایت از شکسپیر در سنگلج

دو روایت از شکسپیر در سنگلج

«دو روایت از شکسپیر»، کاری از گروه تئاتر ۸۸، شامل دو بخش «اتللو به روایت یاگو» و «هملت به روایت هوراشیو» است .

دوات آنلاین-نمایش «دو روایت از شکسپیر» از جمله نمایش‌هایی است که می‌توانید تماشای آن را در برنامه‌تان بگذارید. محل اجرا تماشاخانه سنگلج و ساعت آن 19 و 30 دقیقه است.

«دو روایت از شکسپیر»، کاری از گروه تئاتر ۸۸، شامل دو بخش «اتللو به روایت یاگو» و «هملت به روایت هوراشیو» است که پیش از این در جشنواره شکسپیر فرانسه و جشنواره بونته بونه آلمان اجرا شده‌اند و بخشی از پژوهش اجرایی تئاتر ۸۸ روی متن‌های شکسپیر هستند.

 

«دو روایت از شکسپیر» را اصغر نوری نوشته و کارگردانی کرده و شما تا ۱۳ خرداد وقت دارید به تماشای آن بروید.

 

«دو روایت از شکسپیر» تلاشی است برای اجرای دو تراژدی هملت و اتللو به فرم روایی که از شیوه‌های نمایش ایرانی؛ نقالی و پرده‌خوانی می‌آید و ماجرا با زبانی طنز و امروزی از دیدگاه دو شخصیت جانبی، اما تأثیرگذار این دو تراژدی روایت می‌شود. تأکید روی عنصر نمایش و زیباشناسی شر از ویژگی‌های این اجراست که با استفاده از مؤلفه‌هایی نظیر موسیقی سنتی ایرانی تلاش می‌کند متن‌های شکسپیر را با ما و زمانه‌ی ما پیوند دهد.

 

غزاله رشیدی، محمد رضا چرختاب و اصغر نوری بازیگران این نمایش یک ساعت و 20 دقیقه‌ای هستند. قیمت بلیت آن هم 30 هزار تومان بیشتر نیست.

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.