2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
بهترین ست‌های بهاره برندها

بهترین ست‌های بهاره برندها

هر سال برندهای مطرح دنیا در فصل بهارطرح‌های جدید خود را ارایه می‌دهند. برای خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش اطلاع از آنچه برندها تولید کرده‌اند ضروری است تا بتوانند امروزی زندگی کنند.

دوات آنلاین- هر سال برندهای مطرح دنیا در فصل بهارطرح‌های جدید خود را ارایه می‌دهند. برای خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش  اطلاع از آنچه برندها تولید کرده‌اند ضروری است تا بتوانند امروزی زندگی کنند.

 

 

لولااند لو

این برند کلکسیون بهاره خود را که شامل کیف و کفش است به بازار ارایه داده و رنگ سبز و نارنجی را برای آن انتخاب کرده‌ است. کفش پاشنه بلند و کیف چرم این برند بسیار سبک و شیک طراحی شده‌ است.

 

برای انتخاب کیف زنانه مناسب این توصیه‌ها را عمل کنید

 

 

 

 

رالف لورن

ساعت‌های مردانه این برند مختص مردان صاحب سبک است طرح ضربدری روی طراحی جدید این ساعت نقش‌آفرینی خاصی را ایجاد کرده‌ است.

دیور

ساعت‌های الماس نشان این برند زیبایی خاصی دارد که با رنگ آبی کهربایی و صفحه‌ای گرد درخشندگی و جلوه خاصی دارد و یکی از بهترین اکسسوری‌ها برای متفاوت بودن است.

 

 

 

 

تدبکر

رنگ طلایی ویژگی اصلی این برند است کفش‌های طلایی ویژه بهار که این برند طراحی کرده نشان از مشتریان فاخر و خاص این برند دارد. کفش‌های تدبکر بسیار سبک نرم و خاص است

 

آقایان می‌توانند از این راهنما برای خرید کفش مجلسی استفاده کنند.

 

 

 

 

 

فلاوربمب

برای هر استایل خاصی قطعا عطر جایگاه ویژه‌ای دارد. عطر زنانه و بهاره این برند با نام ویکتوراندرلف فلاوربمب بوی گل‌های بهاری و شیرین را دارد. حس رفتن به یک باغ گل در هوای خنک چیزی است که این عطر به راحتی منتقل می‌کند.

 

با رعایت این اصول می‌توانید بوی عطر خود را ماندگارتر کنید.

 

 

 

 

شنل

این برند هرچند با عنوان برند کیف و کفش معروف است اما لوازم آرایشی که شنل تولید کرده به اندازه تولیدات دیگرش با کیفیت و کارا است. رنگ‌های روشن که غالبا صورتی است لوازم آرایش مخصوص این مارک برای فصل بهار است.

برای حفظ آرایش در طول روز فقط کافی است این موارد را رعایت کنید.

 

 

مایکل اسپیرز

این برند از بهترین برندهای عینک آفتابی است. طرح خاص و جدید این عینک‌ها که دیزاین پروانه‌ای دارد و بسیار خاص و مطابق با سلیقه خانم‌های مشکل پسند است.

 

چند راز ساده شیک‌پوش بودن را بخوانید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.