2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
کودک‌ربایی تحت تاثیر توهم شیشه‌ای
متهم در دادگاه ادعا کرد:

کودک‌ربایی تحت تاثیر توهم شیشه‌ای

وقتی یوسف را دیدم فکر کردم او خواهرزاده من است دستش را گرفتم و به خانه بردم بعد که متوجه شدم اشتباه کردم او را به خانواده‌اش بازگرداندم

دوات آنلاین-زنی که متهم است پسربچه‌ای را ربوده‌ و چند روز نزد خودش نگه‌ داشته در جلسه محاکمه‌اش مدعی‌ شد به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه دست به کودک‌ربایی زد‌ و تصور می‌کرد کودک ربوده شده خواهرزاده‌اش است.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 19:30 بیست و هفتم تیرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مفقودشدن پسربچه‌ای 3.5 ساله به نام یوسف به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل فقدان کودک در خیابان ایران مهر، پدر و مادر یوسف در اظهارات خود گفتند: امروز(روز حادثه) برای میهمانی به خانه یکی از بستگان خود در خیابان ایرانمهر آمدیم؛ حدود ساعت 7 عصر، یوسف به تنهایی و در حالیکه کلاه نقابدار قرمز (طرح مرد عنکبوتی) به سر داشت، از خانه خارج شد؛ چند دقیقه‌ای از خارج شدن یوسف نگذشته بود که برای آوردنش از خانه خارج شدیم اما او را پیدا نکردیم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدانی کودک» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با اقدامات پلیسی ، خانواده فقدانی و بستگان آنها نیز تصاویر ( یوسف ) را به همراه شماره تماس خود در محدوده محل ربوده شدن یوسف اطلاع رسانی کرده بودند؛ تا اینکه زنی ناشناس طی تماس با خانواده یوسف ، به آنها اعلام کرد که یوسف نزد اوست و او قصد بازگرداندن کودک را دارد که بلافاصله موضوع از طریق خانواده یوسف به پلیس اطلاع داده شد ؛ سرانجام با شناسایی محل تردد زن ناشناس در خیابان دماوند – محدوده اتوبان امام علی ( ع) ، این خانم ناشناس در حالیکه یوسف را همراه خود  داشت شناسایی، دستگیر و یوسف نیز سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد.

زن متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت و گفت: من با چند زن زندگی می‌کردم که شیشه مصرف می‌کردند و خودم هم گاهی شیشه مصرف می‌کردم روز حادثه وقتی یوسف را دیدم فکر کردم او خواهرزاده من است دستش را گرفتم و به خانه بردم بعد که متوجه شدم اشتباه کردم او را به خانواده‌اش بازگرداندم.

با پایان جلسه رسیدگی هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.