2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
با توجه به تحریم های کشور آیا میشود در فارکس سرمایه گذاری کرد؟

با توجه به تحریم های کشور آیا میشود در فارکس سرمایه گذاری کرد؟

اکنون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بسیاری از مردم ترجیح میدن تا به جای گذاشتن پول هاشون توی بانک اونا رو در جا های دیگه سرمایه گذاری کنن. به همین دلیل هم موسسه های زیادی در شهر های بزرگ وجود دارن که به شما کمک میکنن تا پول خودتون رو سرمایه گذاری کنین.

اکنون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بسیاری از مردم ترجیح میدن تا به جای گذاشتن پول هاشون توی بانک اونا رو در جا های دیگه سرمایه گذاری کنن. به همین دلیل هم موسسه های زیادی در شهر های بزرگ وجود دارن که به شما کمک میکنن تا پول خودتون رو سرمایه گذاری کنین. اما شما میتونین تا کنترل پول خودتون رو به عهده بگیرین و اون رو سرمایه گذاری کنین. در این صورت سود بسیار بیشتری عایدتون میشه.

 

در ادامه این مقاله میخوایم تا شما عزیزان رو بیشتر با سرمایه گذاری در فارکس آشنا کنیم. همچنین به این سوال مهم که با وجود تحریم ها آیا فعالیت توی این بازار سودمند هست یا نه بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنین.

 

تحریم های بانکی و تجاری علیه ایران!

در صورتی که به وضعیت ایران توی جهان دقت کنین، متوجه میشین که بسیاری از کشور ها ایران رو از جنبه های مختلف تحریم کردن. به همین دلیل هم این کشور ها دیگه با ایران مبادله نمیکنن. در چنین شرایطی شاید ایده سرمایه گذاری از طریق ارگان های خارجی خیلی خوب به نظر نیاد! اما این ایده تا چه حد میتونه برای شما خوب باشه؟

 

درسته که با توجه به شرایط فعلی ایران در دنیا تعداد زیادی از بروکر ها با کشور ما قطع ارتباط کردن و به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمیدن ولی با این وجود بازم بروکر هایی هستن که بدون توجه به تحریم های کشور های دیگه به کاربران ایرانی خدمات میدن. حتی اکثر بروکر ها برای کاربران مسلمان خود حساب هایی به نام حساب اسلامی ایجاد کردن.

 

سرمایه گذاری در فارکس؛ بهترین راه کسب درآمد دلاری!

 بازار مالی فارکس بستری ایده آل برای سرمایه گذاری و کسب درآمد هست. شاید براتون جالب باشه بدونین که بازار فارکس به صورت 24 ساعته بازه و در حال فعالیت هم هست. به همین دلیل هم شما در هر وقتی که بخواین میتونین توی این بازار فعالیت کنین. از طرفی دیگه میزان معاملات انجام شده توی این بازار هم عدد بزرگی هست. میزان مبلغ معامله شده توی فارکس 6.6 تریلیون دلاره. ابعاد این رقم رو وقتی درک میکنین که بدونین میزان معامله های انجام شده در بازه زمانی یکسان در وال استریت 22 میلیارد دلار هست!

 

انتخاب بروکر مناسب؛ اولین قدم شما به منظور شروع فعالیت در بازار فارکس!

شما عزیزان اگه قصد سرمایه گذاری در فارکس رو دارین، گام اول شما برای انجام این کار انتخاب بهترین بروکر فارکس هست. بروکر های زیادی وجود دارن که هر کدوم از اونا دارای ویژگی های مختلفی هستن. شما میتونین ابتدا در مورد اونا تحقیق کنین و بعدش بروکر مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. در ادامه بعضی از ویژگی های یه بروکر خوب رو خدمت شما عزیزان عرض میکنیم.

 

1-امنیت و اعتبار بروکر

نخستین عاملی که باید قبل از سرمایه گذاری در فارکس به اون توجه کنین اعتبار و امنیت بروکر هست. بروکر های زیادی توی چند سال گذشته فعالیت خودشون رو شروع کردن. اما همونطور که میدونین تموم اونا قابل اعتماد نیستن. به همین دلیل بهتره تا قبل از شروع سرمایه گذاری خودتون حتما از امنیتی که بروکر برای مشتریان خود فراهم میکنه اطلاع پیدا کنین.

 

2-رگوله بروکر

رگولاتوری یا Regulation در لغت به معنی نظارت هست. عملکرد بروکر ها در بازار فارکس زیر نظر نهاد ها و ارگان های قانونی انجام میشه. در صورتی که بروکر دارای تایید ارگان های نظارتی باشه، مدارکی به اون اهدا میشه. به طور معمول بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان، این مدارک را برای جلب نظر کاربران توی صفحه اصلی سایت قرار میدن. شما میتونین پس از انجام تحقیق به وبسایت بروکر مورد نظر خودتون مراجعه کنین و گواهی نامه های اون رو مشاهده کنین. بروکر ها با دریافت این مدرک اعتبار کسب میکنن و در رقابت برای جذب مشتری از رقبای خودشون پیشی میگیرن.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

 

3-خدمات پشتیبانی بروکر

بروکر های بین المللی از زبان های زنده دنیا برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده میکنن. اما این در صورتی هست که به دلیل وجود تحریم ها و همچنین تعداد کاربران ایرانی کم، برخی از بروکر ها پشتیبانی با زبان فارسی ندارن. به همین سبب هم اگه زبان انگلیسی شما خوب نیست، بهتره تا دنبال پیدا کردن بروکری باشین که از زبان فارسی پشتیبانی میکنه.

 

البته این نکته هم مهمه که تنها پشتیبانی از زبان فارسی در خدمات پشتیبانی ملاک نیست! به عنوان مثال فرض کنین پس از سرمایه گذاری در فارکس مشکلی حین شارژ حساب براتون به وجود میاد. اگه بروکر مورد نظر از خدمات پشتیبانی خوبی برخوردار نباشه، زمان زیادی طول میکشه تا مشکل شما برطرف شه.

 

بهترین بروکری که به ایرانیان خدمات میده کدومه؟

با توجه به ویژگی هایی که در بالا گفتیم، شاید این سوال براتون پیش بیاد که بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان کدومه؟ جواب این سوال فقط دو کلمه هست: بروکر آمارکتس! این بروکر فعالیت خودش رو از سال 2007 میلادی شروع کرده و امروزه تونسته تا به یکی از محبوب ترین بروکر ها نزد کاربران ایرانی تبدیل بشه. آمارکتس دارای بیش از 40 جفت ارز قابل معامله هست و بالغ بر 180 نماد معاملاتی رو دارا هست. حداقل مبلغی که شما واسه ساخت حساب خودتون نیاز دارین 100 دلار یا یورو هست.

 

یکی از اصلی ترین مزایای سرمایه گذاری در فارکس از بروکر آمارکتس پشتیبانی اون از زبان فارسی هست. شما میتونین تا با مراجعه به وبسایت این بروکر از طریق تلگرام با تیم پشتیبانی این بروکر در تماس باشین.

 

آکادمی مالی نصر؛ بهترین مکان برای یادگیری بازار فارکس!

سرمایه گذاری در فارکس

حتما شما هم این ضرب المثل قدیمی رو شنیدین که میگه تا پریشان نشود، کار به سامان نرسد! در مورد فعالیت توی بازار فارکس هم همین جوریه. شما قبل از همه مراحلی که گفتیم اول نیاز دارین تا با چالش های کار توی این بازار آشنا شین. واسه یادگیری فارکس هم چه جایی بهتر از آکادمی مالی نصر؟ اگه شما هم به یادگیری ترید در فارکس علاقه دارین، میتونین با مراجعه به سایت ما اون رو به صورت رایگان یاد بگیرین. بعد اینکه یاد گرفتین هم میتونین با عضویت توی کانال تلگرام سیگنال فارکس پریسا نصر با بیشتر از 20 هزار عضو درصد موفقیت خودتون رو افزایش بدین.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.