2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
خرید گیفت کارت اپل از گیفکارت

خرید گیفت کارت اپل از گیفکارت

گیفت کارت اپل که با نام گیفت کارت اپل آیتونز هم شناخته می‌شود، کارت هدیه‌ای از پیش پرداخت‌شده است که با استفاده از آن می‌توان از سرویس‌های ارائه‌شده توسط شرکت آمریکایی اپل استفاده کرد.

گیفت کارت اپل که با نام گیفت کارت اپل آیتونز هم شناخته می‌شود، کارت هدیه‌ای از پیش پرداخت‌شده است که با استفاده از آن می‌توان از سرویس‌های ارائه‌شده توسط شرکت آمریکایی اپل استفاده کرد. درواقع ایرانی‌ها با خرید گیفت کارت اپل می‌توانند به‌صورت غیرمستقیم به تمام امکانات پرداختی این شرکت دسترسی داشته باشند؛ زیرا امکان پرداخت در سرویس‌های اپل برای کاربران ایرانی محدودشده است. در این مطلب قصد داریم کاربردها، مزایا، نکات مهم درباره خرید گیفت کارت‌های اپل و نحوه استفاده از آن‌ها برای خرید از برنامه‌ های اپل را توضیح دهیم و درباره ویژگی‌های معتبرترین سایت خرید آنلاین این نوع گیفت کارت، یعنی سایت گیفکارت صحبت کنیم.

 

آشنایی با کاربردهای گیفت کارت اپل

از مهم‌ترین کاربردهای انواع گیفت کارت‌های اپل، شامل گیفت کارت‌های فیزیکی و مجازی پرفروش 10 دلاری، 20 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اپل

مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد گیفت کارت اپل این است که برای خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی موردنیاز سیستم‌عامل آی او اس (ios) کاربرد دارد. در صورت نیاز به اپلیکیشن‌های پولی، فقط کافی است که گیفت کارت را به مبلغ موردنظر خریداری کرده و بعد از اتصال آن به‌حساب آیوتنز، بازی یا اپلیکیشن موردنظر خود را انتخاب و روی گزینه پرداخت کلیک کنید. در این مرحله مبلغ موردنیاز برای خرید بازی و اپلیکیشن از گیفت کارت کم می‌شود. کاربران برای استفاده از تمام امکانات بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اپل نیز به پرداخت درون برنامه‌ای نیاز دارند. برای خرید از برنامه‌ های اپل یا خرید سکه و جم برای بازی‌ها نیز باید روی امکاناتی که قصد خرید آن‌ها را دارید، کلیک کنید تا مبلغ موردنیاز از حساب گیفت کارت کم شود و به‌راحتی به تمام امکانات برنامه یا بازی موردنظر خود دسترسی داشته باشید.

 

ساخت اکانت پریمیوم در سایت‌های خارجی

یکی دیگر از کاربردهای گیفت کارت اپل این است که با استفاده از آن می‌توان اکانت‌های عادی خود را در اپلیکیشن‌های مختلف اپل به اکانت پریمیوم ارتقا داد. سرویس‌های اپل به مشترکان ویژه‌ای که دارای اکانت پریمیوم هستند، امکانات کامل‌تری ارائه می‌دهند. درواقع با استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز و ارتقاء اکانت عادی خود به پریمیوم، می‌توان اشتراک سرویس‌های اپل را‌ نیز خریداری کرد.

 

خرید حجم آی‌کلود یا حافظه ابری

برای کاربرانی که از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنند، فضای ذخیره‌سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت اپل فضای ذخیره‌سازی آی‌کلود یا همان فضای ابری را به‌صورت پیش‌فرض روی تمام محصولات خود فعال کرده است؛ اما بااین‌حال کاربرانی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند، می‌توانند از گیفت کارت اپل برای خرید حجم آی‌کلود استفاده کنند.

 

خرید اشتراک موسیقی و فیلم

پلتفرم‌های موسیقی و فیلم، یکی از پرطرفدارترین خدمات ارائه‌شده توسط شرکت اپل است که طرفداران زیادی دارد. کاربران برای استفاده از سرویس‌هایی مانند نتفلیکس، اپل تی‌وی، اپل موزیک و غیره می‌توانند از گیفت کارت اپل استفاده کنند و به‌راحتی جدیدترین آهنگ‌ها و فیلم‌های موردعلاقه خود را دانلود و در گوشی اپل خود ذخیره کنند.

نکات مهم در زمان خرید انواع گیفت کارت اپل

نکات مهم در زمان خرید انواع گیفت کارت اپل

در زمان خرید انواع مختلف گیفت کارت‌های اپل حتماً باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

  1. توجه به تفاوت‌های بین گیفت کارت‌های مجازی و فیزیکی اپل را در زمان خرید فراموش نکنید. قیمت گیفت‌ کارت‌های مجازی نسبت به انواع فیزیکی آن ارزان‌تر است و کد 16 رقمی آن به‌صورت ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود.
  2. برآورد کردن نیاز خود قبل از خرید، نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد. اعتبار گیفت کارت‌های اپل تنوع بالایی دارد و هر کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند از بین گیفت کارت‌ها یکی را برای خرید انتخاب کند.
  3. قبل از خرید، اطلاعات خود را درباره ویژگی و امکانات گیفت کارت افزایش دهید. شما باید بدانید که این محصول چه کاربردهایی دارد و با استفاده از آن به چه امکاناتی دست پیدا خواهید کرد‌.
  4. گیفیت کارت‌های اپل، گیفت کارت‌های واحدی هستند که از طریق آن‌ها می‌توان از سرویس‌های شرکت اپل استفاده کرد.‌ این امکان در گذشته وجود نداشت و هر یک از سرویس‌ها، گیفت کارت مخصوص به خود را داشتند.
  5. درست است که با پریمیوم کردن اکانت خود از طریق گیفت کارت اپل می‌توانید برای خرید سرویس‌های قابل‌ تمدید اقدام کنید؛ اما این نکته را فراموش نکنید که در صورت انتخاب سرویس‌های ماهانه، هرماه به‌اندازه تمدید سرویس از حساب شما کسر خواهد شد. برای جلوگیری از تمدید خودکار اشتراک می‌توانید آن را غیرفعال کنید.
  6. در زمان خرید، ریجن اکانت خود را با ریجن گیفت کارت تطابق دهید و مطمئن باشید که مشابه هستند؛ زیرا در صورت عدم تطابق ریجن اکانت و گیفت کارت، اعتباری به حساب‌تان اضافه نخواهد‌ شد.
  7. در صورت خرید گیفت کارت‌های فیزیکی اپل به تاریخ اعتبار آن‌ها توجه کنید و تا قبل از انقضای کارت از اعتبار موجود در آن برای کاربردهای مختلف استفاده کنید، در غیر این‌ صورت اعتبار گیفت کارت از بین می‌رود و دیگر قابل‌استفاده نخواهد بود.
  8. درصورتی‌که قصد دارید گیفت کارت آیتونز را به‌صورت مجازی خریداری کنید، به دنبال پیدا کردن یک سایت معتبر و قابل‌اعتماد باشید‌.

 

ویژگی‌های سایت گیفکارت معتبرترین سایت خرید گیف کارت اپل

گیفکارت یکی از معتبرترین سایت‌های ایرانی است که در زمینه فروش انواع مختلف گیفت کارت‌های اپل مشغول فعالیت است. ویژگی‌های این سایت عبارت‌اند از:

 

  • فروش گیفت کارت با مناسب‌ترین قیمت
  • استفاده از روش‌های پرداخت امن
  • دریافت ایمیل و تلفن همراه کاربران برای جلوگیری از هک شدن حساب کاربری
  • ارائه گیفت‌ کارت‌های متنوع باارزش‌های مختلف
  • ارسال سریع گیفت کارت‌های خریداری‌شده به کاربران از طریق ایمیل و پیامک
  • ارائه خدمات پشتیبانی و پاسخ دادن به تمام سؤالات کاربران
  • ارائه گارانتی کیفیت و تضمین بازگشت پول در صورت وجود مشکل در گیفت کارت
  • داشتن اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک

 

بعدازاینکه گیفت کارت اپل موردنظر خود را از سایت گیفکارت خریداری کردید، یک کد مجازی 16 رقمی از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با ردیم کردن آن کد در پلتفرم‌های اپل می‌توانید از خدمات شرکت اپل استفاده کنید.

خرید گیفت کارت اپل بهترین روش برای استفاده از خدمات اپل

خرید گیفت کارت اپل بهترین روش برای استفاده از خدمات اپل

در این مطلب ابتدا راجع به کاربردها و نکات مهمی که در خرید انواع گیفت کارت‌های اپل باید موردتوجه قرار بگیرد، توضیح دادیم و در ادامه ویژگی‌های سایت گیفکارت، که یکی از بهترین سایت‌های فعال در زمینه فروش گیفت کارت اپل است را معرفی کردیم. با خرید گیفت کارت موردنظر خود از سایت گیفکارت، به‌راحتی می‌توان حساب کاربری خود را شارژ کرده و از خدمات متنوع شرکت اپل استفاده کنید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.