2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
راهنمای خرید iqos iluma prime ایکاس ایلوما پرایم (انتخاب لوکس برای سلامتی)

راهنمای خرید iqos iluma prime ایکاس ایلوما پرایم (انتخاب لوکس برای سلامتی)

iqos iluma prime می تواند یکی از شیرین ترین تجارب شما در استفاده از سیگارهای الکترونیک باشد؛ زیرا این دستگاه طراحی عالی و جذابی داشته و همچنین به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته مواد شیمیایی بسیار کمتری وارد بدن تان خواهد کرد.

 iqos iluma prime می تواند یکی از شیرین ترین تجارب شما در استفاده از سیگارهای الکترونیک باشد؛ زیرا این دستگاه طراحی عالی و جذابی داشته و همچنین به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته مواد شیمیایی بسیار کمتری وارد بدن تان خواهد کرد. در ادامه مهم ترین نکاتی که برای استفاده از این دستگاه باید بدانید بررسی می کنیم که پیشنهاد می کنیم این نکات را از دست ندهید.

  

چرا iqos iluma prime بخریم؟

در واقع یکی از شناخته شده ترین دستگاه های سیگار الکترونیک که در یکی دو سال اخیر معرفی شده است، دستگاه ایکاس ایلوما پرایم است. iqos iluma prime دارای طراحی خلاقانه ای است و با سیستم گرمایش پیشرفته تغذیه می شود. سازنده این دستگاه برند فیلیپ موریس است که همیشه در تولیدات خود از چاشنی علم و خلاقیت استفاده می کند.

 

از مهم ترین ویژگی های فناورانه این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که در آن از سوختن گوگرد، کاغذ، قطران و خاکستر سیگارهای کلاسیک دیگر خبری نیست. به علاوه می توانید از آن برای دو بار پی در پی استفاده نمایید و به دلیل طراحی که دارد تمیز کردن آن بسیار آسان است.

 

برای خرید ایکاس ایلوما دلایل متعددی می تواند وجود داشته باشد، به طور مثال این که کمپانی سازنده این دستگاه بندی مطرح در سطح جهانی است. سایر دلایل برای خرید ایکاس ایلوما پرایم شامل موارد زیر می شود:

 

🔸در این دستگاه گوگرد کاغذ و قطران نمی سوزد و در عوض سیگار های مخصوص (ترا) به روش گرمایشی و با دمای کمتر ۳۵۰ درجه سیلسیوس استفاده شده است.

 

🔸فیلتر های دستگاه ایکوس از نوع هیتس هستند که از تنباکوی مرغوب و سفارشی تولید شده اند .

 

🔸دستگاه ایکوس ۹۵ درصد از مضرات سیگار را ندارد تنباکو را گرم کرده و نمی سوزاند.

 

🔸این دستگاه دارای تاییدیه FDA آمریکا است.

 

🔸می تواند بهترین جایگزین برای سیگار های کلاسیک باشد.

 

چگونه از iqos iluma prime استفاده کنیم؟

قبل از استفاده ابتدا مطمئن باشید که دستگاه شارژ کافی را دارد که برای پر شدن شارژ حداکثر 2 ساعت و 15 دقیقه مورد نیاز است.

 

سپس باید دکمه بالای دستگاه را فشار دهید و برای 4 ثانیه نگاه دارید تا مطمئن شوید که چند بار می توانید از دستگاه استفاده کنید. اگر چراغ روشن شده عدد 2 را نشان داد یعنی 2 بار دستگاه قابل استفاده است و اگر 1 را نشان داد، یعنی برای یک مرتبه می توانید از آن استفاده کنید.

 

سپس با دقت سیگار الکترونیک را داخل دستگاه قرار دهید. اصولا بدون فشار دادن هیچ دکمه ای و به صورت اتوماتیک باید دستگاه شروع به سوزاندن نماید؛ اما اگر این اتفاق نیوفتاد می توانید دکمه بالای دستگاه را فشار دهید تا عملیات آغاز شود.

 

بعد از تمام شدن سیگار دستگاه دو مرتبه حالت لرزش پیدا می کند تا به شما نشان دهد که سیگار تمام شده است.

 قیمت iqos iluma 

رنگ های دستگاه ایکاس ایلوما پرایم

رنگ های جذاب دستگاه ایکاس ایلوما پرایم شامل موارد زیر می شود:

 

  • سبز یشمی (Jade green)
  • طلایی (Golden)
  • برنز (Bronze taupe)
  • مشکی (Obsidian black)

 

سیگارهای iqos iluma prime کدامند؟

سیگار IQOS TEREA که توسط کمپانی فیلیپ موریس اینترنشنال در سال 2021 عرضه شد مخصوص دستگاه iqos iluma prime است. در این سیتگار از توتون بسیار با کیفیت استفاده شده است.

 

همچنین هیچ نوع مواد شیمیایی نداشته و به همین دلیل کودکان و اطرافیان در نزدیکی شما آسیب نمی بینند.

 

باکس این سیگارها شامل 10 پاکت که مجموعا 200 عدد فیلتر هیتس است خواهد بود.

 

رنگ بندی سیگار آیکوس تریا (نارنجی ، زرد، نیلی ، نقره ای، سبز، بنفش، آبی و سیاه) است که می توانید از میان آن ها انتخاب نمایید.

 

انواع دستگاه های ایکاس ایلوما کدامند؟

در هنگام خرید ایکاس ایلوما توجه داشته باشید که 2 مدل از این دستگاه وجود دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

ایکاس ایلوما وان

دستگاه ایکاس ایلوما وان اولین محصول از کمپانی شرکت آیکاس بوده است. از جمله تفاوت های آن با دو مدل دیگر می توانیم به این موارد اشاره کنیم که آیلوما وان قلم و کیس جدا ندارد و تمام اجزای آن به صورت یکپارچه در یک تیکه قرار گرفته اند. این ویژگی منجر شده که این دستگاه ارزان تر باشد.

 

ایکاس ایلوما پرایم

نوع دوم از این محصول دستگاه ایکاس ایلوما پرایم است. در این محصول می بینیم که از یک قلم و یک کیس تشکیل شده است و بعد از هر دو بار استفاده مکرر، قلم باید داخل کیس قرار داده شود.این عمل به منظور شارژ شدن مجدد انجام خواهد شد. این مدل طرفداران بسیاری دارد و برای آن باید از سیگار terea استفاده می‌شود.

 

ایکاس ایلوما استاندارد

نوع سوم از این محصول نیز ایکاس ایلوما استاندارد است که همانند مدل قبلی از یک قلم و کیس تشکیل شده است و از همان فیلترهای ترا استفاده می‌کند. تفاوت این مدل با پرایم در این است که طراحی کیس متفاوتی دارند.

 خرید ایکاس ایلوما 

راهنمای قیمت و خرید iqos iluma

برای قیمت و خرید ایکاس ایلوما پرایم iqos iluma prime از 1iqos  به فروشگاه 1iqos مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع از تخفیف های موجود روی قیمت iqos iluma می توانید با شماره 09216970338 تماس حاصل نمایید.

 

در خصوص ضمانت اصل بودن محصول نیز لازم است بدانید کلیه کالاها دارای ضمانت معتبر هستند و با پشتیبانی پس از فروش ارائه می شوند.

 

کارشناسان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به افراد خواهند بود. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی نیز می‌توانید با شماره 09216970338 تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.