2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
فرار دختر جوان از خانه شیطانی

فرار دختر جوان از خانه شیطانی

دختری که از خانه خود فرار کرده است وقتی به دام پسری شیطان صفت افتاد از آنجا گریخت.

دوات آنلاین -دختری جوان که به دلیل شرایط خانوادگی خانه را ترک کرده بود، وقتی به دام پسری هوسران افتاد توانست خودش را نجات بدهد و با مراجعه به پلیس کمک بخواهد.

 

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، این دختر که به مرکز مشاوره پلیس کرمان رفته، گفت: من کبری، فرزند آخر یک خانواده 5 نفره هستم، چند سال قبل مادرم به دلیل اعتیاد پدرم از او جدا شد و ما را نزد خودش نگه داشت و پدرم به شهرستان رفت.

 

مادرم  خیلی عصبی و پرخاشگر است مداوم من را کنترل می کند،همیشه به من امر و نهی می کند ، سرزنش می کند، داد می زند، هیچ وقت با من درست و مهربان صحبت نمی کند، وسایل من را چک می کند،من او را دوست ندارم....

 

آوارگی در خیابان

با توجه به این شرایط تا کلاس هشتم بیشتر درس نخواندم و سعی می کردم از خانه بیرون بروم اما مادرم همیشه من را کتک می زد، تا اینکه تمام پول های مادرم را برداشتم و با تصمیمی اشتباه و عجولانه، 20روز قبل از خانه فرار کردم...

 

روز اول به یک کافه رفتم، آنجا با پسری هم سن و سال  خودم آشنا شدم و گفتم من جایی ندارم بروم و از خانه فرار کردم ، این پسر سعی می کرد که با پلیس تماس بگیرد و من را به خانه برگرداند اما من اجازه ندادم و از آنجا هم بیرون آمدم و چند شبانه روز آواره کوچه و خیابان بودم. 

 

روزها و شب ها را به سختی پشت سر می گذاشتم؛ در پارک و خیابان با چند نفری دوست شده بودم که به من سیگار و مواد مخدر می دادند و یک شب یکی از آنها من را به خانه ای برد و قصد تعرض به من را داشت که با داد و فریاد و گریه کنان از آنجا فرار کردم.

 

در حین فرار به ماموران پلیس برخوردم و از آنجا که مادرم دنبال من می گشت  و من از این همه دربه دری خسته شده بود با آنها به کلانتری آمدم تا پیش خانواده ام برگردم.

 

به پشت سرم که نگاه می کنم به جز پشیمانی چیزی نمی بینم و می خواستم به خاطر یک کار بچه گانه زندگی خود و خانواده ام را تباه کنم.

 

نظر کارشناس

سرهنگ دوم رزم گر کارشناس مرکز مشاوره پلیس کرمان درباره این پرونده گفت: طلاق والدین، اعتماد کاذب به افراد نامناسب، نداشتن حمایت و رابطه دوستانه با اعضای خانواده و عدم بیان مشکل توسط فرد، نداشتن قدرت نه گفتن، استرس و اضطراب زیاد،  نداشتن مهارت بیان مسئله و حل مسئله، عدم مسئولیت والدین از وظایف خود سبب فرار از منزل وی شده که با آموزش و آگاهی دادن به خانواده و خصوصا مادر و فرد آسیب دیده در خصوص حقوق خود و مهارت های زندگی و روش حل مسئله و بررسی بالینی فرد و بررسی عوامل ایجاد ناهنجاری و برگزاری جلسه مشاوره و کاهش فشارهای روانی وایجاد امید و انگیزه می توان از بروز چنین مسائلی پیشگیری کرد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.