2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
استانبول در تابستان؛ بهترین هتل هایی که در آنها اقامت کردن لذت بخش است

استانبول در تابستان؛ بهترین هتل هایی که در آنها اقامت کردن لذت بخش است

تلی که برای اقامت در استانبول انتخاب می‌کنید اهمیت بسیار زیادی روی لذت شما در حین سفر دارد. با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌هایی که در آن‌ها اقامت کردن برای شما لذت بخش است را معرفی کنیم.

استانبول یکی از مقاصد گردشگری در ترکیه است که تا به امروز مسافران ایرانی زیادی به این شهر زیبا سفر کرده اند. سفر به استانبول در تابستان، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در بخش‌های مختلف شهر قدم بزنید و از زیبایی‌های شهر استانبول لذت ببرید. البته هتلی که برای اقامت در استانبول انتخاب می‌کنید نیز اهمیت بسیار زیادی روی لذت شما در حین سفر دارد. با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌هایی که در آن‌ها اقامت کردن برای شما لذت بخش است را معرفی کنیم. بنابراین، اگر نیاز به رزرو هتل‌های خوب استانبول را دارید، با ما همراه باشید.

 

لیست بهترین هتل های استانبول برای سفر در تابستان

ما ایرانیان به دلیل مشغله‌های کاری معمولا مجبور می‌شویم که در ماه‌های تابستان به سفر برویم. اگرچه استانبول دارای آب و هوایی نسبتا گرم و شرجی است ؛ اما وجود امکانات متنوع در این شهر و همچنین دریای زیبای استانبول، لذت باورنکردنی را در حین سفر به شما می‌دهد.

 

بهترین هتل های استانبول برای سفر در تابستان می‌توانند لذت سفر شما را چندین برابر کنند. فقط کافیست که با این هتل‌ها آشنا باشید و در نهایت یکی از بهترین آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

یکی از بهترین هتل های استامبول ، هتل چراغان پالاس است. این هتل به واسطه داشتن معماری خاص و قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق استانبول به نام سواحل تنگه بسفر، توانسته به یکی از بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت تبدیل شود.

 

اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ هستند و سوئیت‌های آن‌ها نیز بسیار شیک اند و امکانات کاملی دارند. چشم انداز اتاق‌های این هتل بسیار دیدنی است. می‌توانید شبانه روز به چشم انداز بیرون اتاق‌های این هتل خیره شوید و از آن لذت ببرید.

 

در این هتل رستوران‌های متنوعی وجود دارند که میل کردن غذاهای اروپایی و محلی ترکی در آن‌ها برای صبحانه، ناهار و شام امکان پذیر است.

 

هتل ریتز کارلتون استانبول (The Ritz-Carlton Istanbul)

هتل ریتز کارلتون، یکی از بهترین هتل های استانبول در شیشلی است که در محبوب ترین منطقه شهر قرار گرفته است. این هتل لوکس نزدیک مرکز شهر بوده و بسیار به فرودگاه نزدیک است.

 

این هتل دارای بیش از 240 اتاق با امکانات کامل است. در هر یک از اتاق‌ها چشم انداز متفاوتی از استانبول را دارید که می‌توانید بر اساس بودجه خودتان، هر یک از این‌ها را انتخاب کنید.

 

این هتل دارای امکانات محبوبی از جمله تورهای پیاده روی، کلاس‌های یوگا، رستوران‌ها، سونا، اسپا و باشگاه‌های بدنسازی می‌باشد. همچنین شما می‌توانید از طریق این هتل، ماشین کرایه کنید تا دیگر نیازی به رفت و آمد با تاکسی نداشته باشید.

بهترین هتل‌های تابستانه استانبول

بهترین هتل‌های تابستانه استانبول

 

هتل کنراد استانبول بسفر (Conrad Istanbul Bosphorus Hotel)

هتل کنراد بسفر، یکی از هتل‌های محبوب در استانبول است. این هتل دارای اتاق‌های جذاب با تراس‌های جذاب‌تر است که منظره‌های دیدنی بی شماری را برای شما به وجود آورده اند.

 

این هتل در کنار دریا قرار گرفته است و به راحتی می‌توانید از طریق آن به دریا بروید و یا از مراکز تفریحی استانبول استفاده کنید.

 

امکانات محبوب این هتل، مرکز تناسب اندام، استخر شنا، زمین تنیس خاکی و مرکز اسپا هستند.

 

همچنین می‌توانید از رستوران‌های این هتل برای میل کردن غذا در هتل استفاده کنید.

 

هتل سلطانیا (Hotel Sultania)

هتل سلطانیا یکی از بهترین هتل های استانبول از دیدگاه کاربران است. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود هتل زیتون و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

 

هتل سلطانیا صبحانه‌های خوش طعم و متنوعی را سرو می‌کند که می‌توانید به همراه رزرو این هتل، هر روز صبح از صبحانه‌های هتل میل کنید.

 

اتاق‌های این هتل دارای امکانات متنوعی از جمله مینی بار، چای و قهوه ساز و وسایل سرگرمی مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

بهداشت در این هتل به خوبی رعایت می‌شود و در مجموع مسافرین این هتل، از اقامت در آن راضی بوده اند.

 

بهترین هتل استانبول در تابستان

بهترین هتل استانبول در تابستان

 

هتل اینتر کانتیننتال (Inter Continental Istanbul Hotel)

هتل اینتر کانیتینتال، یکی از هتل های استانبول در منطقه بی اوغلو است. این هتل به دلیل نزدیکی به میدان تکسیم، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ترکیه شناخته می‌شود. از طریق این هتل تنها با 15 دقیقه پیاده روی می‌توانید به مناطق تفریحی و خرید میدان تکسیم بروید.

 

هر یک از اتاق‌های بزرگ این هتل دارای چشم انداز ویژه ای هستند. کارکنان این هتل بسیار دوستانه با شما رفتار می‌کنند و احساس خوبی با آن‌ها خواهید داشت. در رستوران این هتل، غذهای عثمانی و سنتی ترکی سرو می‌شوند که می‌توانید با موسیقی زنده و چشم انداز پانوراما غذای خودتان را در رستوران میل کنید. امکانات محبوب این هتل شامل ماساژ، استخر شنا، مرکز تناسب اندام و کلاس‌های ورزشی مختلف مانند ایروبیک و یوگا می‌باشند.

 

هتل فور سیزن سلطان احمد (Four Seasons Sultanahmet Hotel)

هتل فور سیزن که به زبان ما ایرانی‌ها، هتل چهار فصل سلطان احمد است ؛ یکی از شناخته ترین و بهترین هتل های استانبول می‌باشد. این هتل در مرکز تاریخی شهر قرار گرفته و به یک انتخاب محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی است.

 

محیط لوکس این هتل به شما اقامت لذت بخشی را می‌دهد. این هتل نزدیک به فروش فرش اهتامارا و گالری هنر رز است. هتل فور سیزن دارای رستوران با صرف صبحانه، ناهار و شام است که غذاهای لذیذی در آن سرو می‌شوند. به غیر از خدمات رستوران، می‌توانید از خدمات ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام و مناطق بازی کودکان نیز استفاده کنید.

 

بهترین هتل در استانبول برای رزرو در تابستان

بهترین هتل در استانبول برای رزرو در تابستان

 

هتل گرین پارک استانبول (The Green Park Taksim Hotel Istanbul)

هتل گرین پارک استانبول ، یکی از هتل‌های استانبول با امکانات خوب است. اگر دوست دارید یک اقامت آرام و کم هزینه در یک هتل داشته باشید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. هتل گرین پارک استانبول به واسطه نزدیکی به میدان تکسیم استانبول، بیشترین امتیاز را در میان هتل‌های مجاور دارد.

 

امکانات این هتل متنوع هستند ؛ اما مهم ترین آن‌ها یک رستوران جمع و جور و کوچک در هتل است که به شما لذت میل کردن غذاهای مختلف را می‌دهد. در این هتل مرکز تناسب اندام، اتاق‌های سیگار ممنوع، استخر و خدمات اسپا نیز وجود دارند که می‌توانید از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید.

 

هتل کایا استانبول (Kaya Hotel Istanbul)

هتل کایا استانبول، یکی از هتل های استانبول با امکانات عالی است. این هتل تنها 20 متر با ایستگاه تراموا فاصله دارد و خدمات متنوعی را از جمله تلویزیون، اینترنت پرسرعت رایگان، حمام اختصاصی در هر اتاق به شما ارائه می‌کند. می‌توانید صبح‌ها از صبحانه‌های خوشمزه هتل میل کنید و بهتر به کارها و تفریحات خود برسید.

 

رزرو بهترین هتل های استانبول برای اقامت در تابستان

در این مقاله برخی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت در تابستان را به شما معرفی کردیم. اگر برای شما مهم است که این هتل‌ها را با قیمت مناسب و از یک شرکت حرفه ای رزرو کنید، ما به شما سایت بوکینگ را پیشنهاد می‌کنیم. این سایت تنوع بالایی از انواع هتل های استانبول را به شما ارائه می‌کند و هزینه زیادی را نیز از شما برای رزرو هتل دریافت نخواهد کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.