2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
فال روزانه شخصی امروز همراه با فال حافظ شیرازی

فال روزانه شخصی امروز همراه با فال حافظ شیرازی

حافظ شیرازی یکی از معروف ترین و محبوب ترین شاعران ایران می باشد که غزل های بسیار زیبایی در مورد جوانب مختلف زندگی سروده است. یکی از فال های پرطرفدار بین ایرانیان نیز فال حافظ اصلیمی باشد که از روی کتاب دیوان حافظ شیرازی می باشد.

دوات آنلاین -حافظ شیرازی یکی از معروف ترین و محبوب ترین شاعران ایران می باشد که غزل های بسیار زیبایی در مورد جوانب مختلف زندگی سروده است. یکی از فال های پرطرفدار بین ایرانیان نیز فال حافظ اصلی می باشد که از روی کتاب دیوان حافظ شیرازی می باشد.

در ادامه نیز می توانید فال روزانه امروز  خود را بر اساس ماه تولدتان مشاهده کنید.

فروردین

امروز می تواند روز خوبی برای استراحت کردن باشد. تو از شخصیتی برخوردار هستی که دیگران معمولا زمان هایی که نیاز به درد دل کردن دارند به سراغش می روند اما امروز با وجود تنش هایی که در فضای پیرامونت است به نظر می رسد حرف هایت روی دیگران تاثیری ندارد.

بگذار دیگران مراقب خودشان باشند و تو به یک جای دنج برای مطالعه یک کتاب خوب برو. درگیر شدن با داستان های درام تخیلی بسیار آرامش بخش تر است.

اردیبهشت

امروز به همه اتفاقاتی که در محیط خانه و خانواده ات رخ می دهد توجه کن. اگر به چند ماه گذشته ات نگاه کنی می بینی تا چه حد درگیر کارهایت بوده ای و به عزیزانت توجهی نداشته ای. احتمالا عواقب آن را نیز تا حدی تجربه کرده ای.

خوشبختانه تنها چند روز ارتباط بیشتر با اعضای خانواده همه چیز را سر و سامان می بخشد. تو نمی توانی آن ها را به خاطر این که می خواهند کنار تو باشند سرزنش کنی. سعی کن از حضورشان لذت ببری.

خرداد

قبل از قبول کردن هر گونه تعهد طولانی و دشوار خوب فکر کن. به نظر می رسد بسیاری چیزها به خصوص در زندگی عاشقانه ات در خطر است. به احتمال زیاد پیشنهادی به تو خواهد شد و باید روی نحوه جواب دادن به آن فکر کنی.

اتفاقات ممکن است باعث شوند احساس کنی در دو راهی قرار گرفته ای در حالی که در واقع بیش از همیشه در مسیر درست هستی. به غرایز خود اعتماد کن و به ایده آل هایت وفادار بمان.

تیر

امروز به شدت سرت شلوغ خواهد بود و روز خود را با کارها و پروژه های فراوان به پایان می رسانی اما نه به این خاطر که تنبلی کرده ای بلکه چون محبوب هستی و کارت ارزشمند می باشد.

به قدری سرت شلوغ می شود که گاهی آرزو می کنی کاش انقدر ارزشمند نبودی! در مورد کارهایی که باید انجام دهی استرس نداشته باش. هیچ کس از تو انتظار ندارد همه امور را فورا به سرانجام برسانی. کمی استراحت کن، فردا روز دیگری است.

مرداد

اخیرا به شدت کار کرده ای و امروز فرصت خوبی برای شارژ کردن باتری هایت است. به نظر می رسد همه یک تکه از وجود تو را می خواهند. ممکن است به جایی برسی که دیگر چیزی برای دادن نداشته باشی.

ایرادی ندارد. فقط بهتر است امروز از این همه بخشش دست برداشته و باقی روزت را برای خودت صرف کنی. کمی بیشتر بخواب، مراقبه کن یا به پیاده روی برو!

شهریور

امروز می تواند نقطه عطفی برای تو باشد. کسی هستی که همه هنگام حل مشکلات خود از او کمک می خواهند. زمانش رسیده بالاخره نه گفتن را یاد بگیری.

همیشه به قدری برای زندگی دیگران وقت می گذاری که انرژی کمی برای خودت باقی می ماند. این وضعیت در نهایت به هیچ کس به خصوص خودت کمکی نخواهد کرد. خودت را در اولویت قرار بده و بدان که اگر دچار کمبود انرژی شوی عزیزانت نیز دچار آسیب خواهند شد.

مهر

امروز روزی است که خودت را ثابت خواهی کرد اما مراقب باش که تشویق و تحسین های زیاد تو را در خود غرق نکنند.

معمولا زمانی که نکته ای را بیان می کنی کمی در آن زیاده روی می کنی، در حالی که موقعیت هایی وجود دارد که ظرافت در آن ها قدرت بیشتری به همراه خواهد داشت. سعی کن به جای محکم و تدافعی بودن، گشوده باشی. تو شخصیت صمیمی و گرم داری، چرا نمی گذاری دیگران آن را تجربه کنند؟

آبان

در وجودت بخش فوق العاده خلاقی نهفته است که باید بیشتر از آن استفاده کنی. امروز نیز همه چیز روی خلاقیت و بهره وری تو تاکید دارد.

به احتمال زیاد در امور شغلی ات به گونه عمل می کنی که تاکنون نکرده ای و نتایج بهتری نیز به دست می آوری. زمانی خوبی است تا توانایی هایت را به دیگران ثابت کنی.

آذر

فردی فوق العاده روشنفکر و حساس هستی و این ترکیب شخصیتی عالی تو را به یک ستاره تبدیل خواهد کرد.

امروز احتمالا به گونه ای به چالش کشیده می شوی تا به این فکر کنی که چگونه می توانی این دو کلید شخصیتی را به بهترین شکل ممکن ترکیب کنی.

آیا تا به حال به نوشتن فکر کرده ای؟ شاید تعادلی که همیشه به دنبالش بوده ای را ایجاد کند. پس شروع کن.

دی

امروز تمایل داری مدت زیادی را در رختخواب بمانی و مطالعه کنی. بله! چه کسی دوست ندارد اما این اتفاق نخواهد افتاد!

اتفاقات مختلف تو را مجبور می کنند از رختخواب بیرون آمده و روزت را شروع کنی. لازم است با افراد خاصی صحبت کنی. پس چه بهتر که کتابت را کنار گذاشته و مطالعه آن را به شب موکول کنی.

بهمن

تو چیزهای زیادی برای ارائه کردن داری و همه بابت کمک های که کرده ای قدردان تو هستند. با همه این ها خودت را با وجود همه دستاوردهایت ارزشمند نمی دانی.

شاید بهتر باشد اوقاتی را صرف این مسئله کرده و به این فکر کنی که واقعا چرا این احساس منفی را نسبت به خودت داری.

تو نیاز شدید به دوست داشته شدن داری اما قبل از هر چیز باید خودت را عمیقا دوست داشته باشی. خانواده و دوستان از تو حمایت خواهند کرد اما ابتدا باید خودت را زیر چتر حمایت خودت ببری.

اسفند

کودکی در درونت وجود دارد که به مراقبت تو چشم دوخته است. درست است که امروز به فردی تبدیل شده ای که به خودت افتخار می کنی و باید هم چنین باشد اما این شخصیت از همان کودک درون نشات گرفته است.

زمانش رسیده تمام بخش های گذشته خود اعم از خوب و بد را بپذیری. تنها زمانی که با خودت و گذشته خودت به صلح برسی می توانی کسی باشی که همیشه خواسته ای.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.