2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
اعتیاد شدید پسرخوانده و عروس انگیزه عامل قتل خیابان شیخ بهایی
تازه‌ترین اعترافات عامل قتل زن و مردی که سربریده‌شان در خیابان شیخ بهایی پیدا شد

اعتیاد شدید پسرخوانده و عروس انگیزه عامل قتل خیابان شیخ بهایی

مردی که پسر خوانده و عروسش را به قتل رسانده و سر از تنشان جدا کرده است در جدیدترین اعترافاتش به ماموران پلیس گفته‌ اعتیاد آنها انگیزه اصلی او از قتلها بوده‌است

دوات آنلاینمردی که پسر خوانده و عروسش را به قتل رسانده و سر از تنشان جدا کرده است در جدیدن‌ترین اعترافاتش به ماموران پلیس گفته‌  اعتیاد آنها انگیزه اصلی او از قتل ها بوده‌ است.

 

با توجه به قوی شدن احتمالات در خصوص ارتکاب جنایت توسط ناپدری بهرام، بازرسی از محل سکونت این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با حضور تیم‌های تخصصی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، آثار وقوع جنایت در محل کشف و پیرمرد (ناپدری بهرام) به ناچار لب به اعتراف گشود و در ساعت 18:00 روز چهارشنبه مورخه 25/06/1396 (همزمان با بازدید سردار رحیمی از پلیس آگاهی تهران بزرگ) به قتل بهرام و همسرش اعتراف کرد متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از مدت‌ها قبل با بهرام اختلاف داشتیم چون او معتاد شدید به شیشه و کراک بود و تمام وسایل زندگی را می‌برد و می‌فروخت؛ قالی، طلا، نقره، وسایل زینتی، هر چیزی که در خانه قابل فروش بود می‌برد و می‌فروخت؛ ما بچه دار نمی‌شدیم و بهرام فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی او را به خانه خود آورده و بزرگ کرده بودیم.

 

وی در ادامه اعترافتش افزود:از چند روز پیش از جنایت تنش و درگیری مابین ما بیشتر شد [طوری که بهرام] حتی همسرم را کتک زده همین علت همسرم را روز یکشنبه  به خانه خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم. روز یکشنبه مورخه هشتم مرداد بهرام دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و ضربه به دیوار کرد؛ رفت داخل آشپزخانه؛ می‌خواست برگردد به اتاق خودش که من در را باز کردم و سریع تیراندازی کردم؛ افتاد روی زمین؛ رفتم جلو و تیر دوم را به سرش زدم.

 

متهم در توضیح بیشتر تصریح کرد:‌ زن بهرام با شنیدن صدای تیراندازی آمده بود که ببیند چه شده؛ تا از لای در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. رفت و افتاد روی تخت؛ وقتی رفتم داخل دیدم روی تخت افتاده که تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. سپس با اره [برقی] که از قبل در خانه بود شروع کردم به ....؛ از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هر 2 جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.