2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
درمان خانگی کوچک شدن شکم

درمان خانگی کوچک شدن شکم

از دست چربی های شکم تان کلافه اید رژیم های متعددی را امتحان کرده و ورزش های سختی را به خود تحمیل کرده اید اما نتیجه نگرفته اید. ما به شما بهترین راه حل را معرفی می کنیم.

دوات آنلاین -از دست چربی های شکم تان کلافه اید رژیم های متعددی را امتحان کرده و ورزش های سختی را به خود تحمیل کرده اید اما نتیجه نگرفته اید. ما به شما بهترین راه حل را معرفی می کنیم.

7 راهکار ساده اما کلیدی در سوزاندن چربی شکم

به سادگی از کنار این 7 دستورالعمل عبور نکنید. آنها را به کار ببندید. زیرا که کمترین اثر آنها داشتن یک زندگی کم دغدغه و آرام می باشد. این راهکار ها عبارتند از:

 

نوشیدن زیاد آب را در اولویت قرار دهید.

نوشیدن روزانه آب کافی به افزایش متابولیسم و کاهش نفخ ناشی از احتباس آب کمک میکند. اگر بتوانید مصرف نوشیدنی های شیرین و گازدار را با آب جایگزین کنید، شاهد کاهش چشمگیر کالری دریافتی خود خواهید بود که در نهایت به کاهش وزن می انجامد. حتی برای اثر گذاری بیشتر می توانید مقداری آب لیموترش به آب خود اضافه کنید. تزریق سرم نیز در تامین آب بدن کمک کننده است برای این کار ؛ تزریقات در منزل شبانه روزی تهران را تقاضا کنید.

 

مصرف پروتئین را افزایش دهید.

سریع ترین راه خلاص شدن از شر چربی های شکم ، بدون فشار اضافی ورزش چیست ؟ جایگزینی کربوهیدرات ها با پروتئین .

با هضم کربوهیدرات ها گلوکز وارد خون شده و بدن انسولین را برای کاهش گلوکز خون ترشح می کند حال اینکه با مصرف پروتئین به بدن این سیگنال را می دهید که نیازی به تولید انسولین نیست. ( هورمون انسولین؛ بدن را وادار به مصرف قند و ذخیره سازی چربی می کند).مصرف تخم مرغ ، پنیر و سبزیجات ریشه دار به شما در درمان خانگی کوچک شدن شکم کمک می کند.

 

از روغن نارگیل کمک بگیرید!

نام تری گلیسیرید ها را به عنوان یک چربی زیاد شنیده اید و ممکن است از آوردن نام یک روغن برای درمان خانگی کوچک کردن شکم تعجب کرده باشید. جالب است بدانید دو نوع تری گلیسرید وجود دارد :

 1. زنجیره بلند LCT

 2. زنجیره متوسط MCT

روغن های دارای زنجیره متوسط متابولیسم سلولی را افزایش داده و از این طریق در آب کردن چربی های انباشته اثرگذارند. ضمن اینکه این روغن ها به آسانی توسط کبد تجزیه می شوند و امکان ذخیره سازی آنها و ایجاد بافت چربی وجود ندارد.

 

استرس خود را کاهش دهید.

افزایش استرس موجب افزایش ترشح کورتیزول می شود. هورمون کورتیزول نیز در افزایش اشتها و تمایل افراد به مصرف غذاهای راحت  نقش داشته و متابولیسم را کاهش می دهد در نتیجه ذخیره سازی چربی شکم را تسهیل می نماید. در واقع درمان خانگی کوچک کردن شکم شامل : یافتن راه های کاهش استرس مثل مدیتیشن ، تنفس عمیق ، دعا کردن ، توجه به مفاهیم زندگی ابدی و استفاده از داروهای کاهنده استرس می باشد.

 

مصرف روزانه چای سبز را فراموش نکنید!

مطالعات بسیاری درباره تاثیر مصرف چای سبز بر لاغری و کوچک شدن چربی شکم صورت گرفته است. یکی از روش های مورد تحقیق ، جایگزینی مصرف روزانه یک فنجان قهوه با 4-5 فنجان چای سبز بوده که کاهش جدی چربی شکم را در پی داشته است زیرا چای سبز ؛ متابولیسم را افزایش داده و چربی های کبد را به خوبی می سوزاند. برای استفاده حداکثری از این خاصیت چای سبز بهتر است که چند نکته زیر را هنگام مصرف آن رعایت کنید :

1.         از مصرف چای سبز فرآوری شده پرهیز کنید.

2.         مصرف قند یا شکر را در هنگام خوردن چای حذف کنید.

3.         چای سبز را خودتان دم کنید بجای اینکه در کافی شاپ ها سفارش دهید.

 

خواب کافی داشته باشید.

خوابیدن کم یا زیاد اثر معکوس بر سلامتی دارد. یکی از عوارض کم خوابی، چاق شدن افراد و اضافه شدن چربی دور شکم می باشد. خوابیدن 6 الی 8 ساعت در روز ؛ تولید انسولین و کورتیزول را کنترل کرده و در حد تعادل نگه می دارد. ضمن اینکه انرژی لازم برای فعالیت روزانه و سوزاندن چربی در طی روز را تامین می کند. تاریک یا خنک نگه داشتن اتاق در هنگام خواب موجب می شود بدن انرژی بیشتری را در زمان خواب برای گرم کردن خود صرف کند که به نوعی درمان خانگی آب کردن چربی شکم محسوب می شود.

درمان خانگی کوچک شدن شکم

زردچوبه معجزه ای در آشپزخانه!

متابولیسم طبیعی بدن اگر روند معمول خود را طی کند کمتر عوارضی مثل سرطان ، چاقی و پیری زودرس اتفاق می افتد. زردچوبه دارای ماده ای به نام کورکومین است که از متابولیسم طبیعی و سالم بدن حفاظت می کند. سعی کنید زردچوبه را از منبع تولید آن بخرید و در برنامه غذایی خود بگنجانید. این عمل به عنوان درمان خانگی سوزاندن چربی شکم تایید شده است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.