2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
دیاباته در کنار لوکادیا، خط حمله توفانی پرسپولیس

دیاباته در کنار لوکادیا، خط حمله توفانی پرسپولیس

عباس کارگر بازیکن اسبق پرسپولیس لوکادیا را بهرتین خرید این تیم می داند که در کنار دیاباته می تواند خط آتش مهارنشدنی را تشکیل بدهد.

دوات آنلاین -عباس کارگر بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است شرایط تیم از سایر مدعیان برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی بهتر است و به لحاظ شرایط بازیکن و نیمکت پرسپولیس را بهتر از بقیه حریفان می‌داند.

 

کارگر در گفت و گو با ایران ورزشی می گوید به ترکیب دیاباته و لوکادیا بسیار امیدوار است.

 

*در اوایل فصل جزو منتقدین پرسپولیس بودید اما انگار نظرتان تغییر پیدا کرده؟

 در هفته‌های اول پرسپولیس خوب نبود که این امر هم کمی طبیعی بود چون به هر حال همه تیم‌ها در ابتدا با مشکل مواجه هستند اما هر چه گذشت شرایط بهتر شد و پرسپولیس هفته به هفته تبدیل به تیم بهتری شد به نحوی که با نتایج خوب اکثر کارشناسان در بین مدعیان، پرسپولیس را دارای قدرت و شانس بیشتری برای قهرمانی می‌دانند.

اما در این فصل مدعیان زیادی برای قهرمانی وجود دارد و از حالا قضاوت در خصوص تعیین قهرمان زود است.

 قطعاً در فوتبال اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد اما تجربه یحیی و شخصیت قهرمانی که نزد بازیکنان تیم پرسپولیس به علاوه بازیکنان خوب درون زمین و نیمکت وجود دارد موجب می‌شود من با تمام احترامی که برای بقیه مدعیان قائل هستم شانس پرسپولیس را برای قهرمانی و کسب موفقیت در بازیهای بعدی بیشتر بدانم.

 

لوکادیا؛ بهترین خرید پرسپولیس

*بهترین خرید پرسپولیس را چه بازیکنی می‌دانید؟

بر خلاف فصل قبل که پرسپولیس در چند پست با کمبودهایی مواجه بود اما برای لیگ این فصل یحیی واقعاً تیم خیلی خوبی را بست و جدا از بازیکنان اصلی تیم را به لحاظ بازیکنان نیمکت هم در شرایط خیلی خوبی قرار داد. از این‌رو من در همه پست‌ها شراط ایده‌آلی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم. در این بین من بهترین خرید پرسپولیس را لوکادیا می‌دانم؛ بازیکنی که با وجود نداشتن آمادگی بدنی لازم بهترین نمایش‌ها را ارائه داد و نشان داد که یحیی روی او در امر گلزنی می‌تواند حساب ویژه‌ای باز کند. جدا از لوکادیا پرسپولیس دیاباته را هم جذب کرده که حتماً این بازیکن با رسیدن به شرایط ایده‌آل می‌توان روی او حساب خاصی باز کرد.

 

*اما مصدومیت دیاباته کمی طولانی است. با وجود این به مثمرثمر بودنش اطمینان دارید؟

مصدومیت این بازیکن کمی او را عقب می‌اندازد اما با تجربه موفقی که در فوتبال ایران دارد من معتقدم با رسیدن به فرم مطلوب حتماً می‌تواند در خط حمله زوج خیلی خوبی برای لوکادیا بسازد و در صورت رسیدن به شرایط آرمانی زوجی آتشین با لوکادیا در خط حمله بسازد و به نوعی خط حمله پرسپولیس را به خط آتش مهارناشدنی تبدیل سازد.

 

*با رسیدن امیری فکر می‌کنید از او بهتر است در چه پستی استفاده شود؟

امیری به نوعی بازیکنی است که آچار فرانسه تیم است و در هر پستی که یحیی بخواهد قادر است برای او بازی کند اما شاید بهتر باشد که در دفاع چپ بازی کند چون با حضور او دفاع چپ پرسپولیس هم مانند دفاع راست این تیم خاصیت رونده بودن پیدا کرده و توازن لازم بین جناح راست و چپ به وجود می‌آید. پرسپولیس در دفاع راست دانیال اسماعیلی‌فر را دارد که یک وزنه غیرقابل انکار است. بازیکنی که هم در دفاع و هم در کارهای تهاجمی می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد و سانترهای زیادی را از جناح راست برای پرسپولیس مهیا سازد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.