2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
احتمال ساخت فصل 4 سریال ستایش بیشتر شد

احتمال ساخت فصل 4 سریال ستایش بیشتر شد

تصمیم قطعی برای ادامه دادن ماجراهای حشمت فردوس و عروسش ستایش به چه عواملی بستگی دارد؟

دوات آنلاین -سریال ستایش یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی است که هر بار با پخش مجدد باز هم پربیننده می شود. حشمت فردوس و عروسش ماجراهایی را رقم زده اند که واقعا جذاب و تماشایی است. داستان پرکشش، بازی های خوب و کارگردانی عالی باعث موفقیت این مجموعه شده و حالا خیلی ها منتظر ستایش 4 هستند.

عکسی از سریال ستایش

ستایش؛ از فصل اول تا سوم

فصل اول سریال ستایش در سال 89 پخش شد. فیلمنامه جذاب سعید مطلبی، کارگردانی خوب سعید سلطانی و نقش آفرینی بی نقص داریوش ارجمند، مهدی پاکدل و نرگس محمدی نام این مجموعه را سر زبان ها انداخت و همه منتظر بودند ببینند چه اتفاقاتی برای شخصیت های داستان رخ می دهد.

 

دو سال بعد فصل دوم سریال ستایش روانه آنتن شد. این فصل در حالی به پایان رسید که حشمت اموال و دارایی اش را از دست داد. بنابراین مخاطبان باید باز هم منتظر می ماندند تا ببینند بالاخره سرنوشت شخصیت ها چه می شود. این انتظار در سال 98 به پایان رسید و فصل سوم سریال ستایش پخش شد. آشتی حشمت فردوس و ستایش، تصمیم حشمت برای ازدواج با خانم بزرگ، ماجرای ازدواج مجدد ستایش و ... همه و همه اتفاقات جذابی را رقم زد که باز هم انتظاری تازه شکل گرفت، انتظار بای ساخت فصل چهارم.

عکسی از سریال ستایش

اعلام آمادگی برای فصل چهارم سریال ستایش

به گفته نویسنده ستایش، این مجموعه برای سه فصل طراحی شد بود اما حالا آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کننده آن برای ساخت فصل 4 اعلام آمادگی کرده و به تسنیم گفته: روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواستِ مردم روبرو نشویم که چرا ادامه «ستایش» ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دستِ ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند»

 

او توضیح داده: همان‌طور که گفتم «ستایش» را می‌توان ادامه داد، مگر اینکه بازیگر توانش را نداشته باشد و یا شرایطی به وجود آید که نتوانیم عوامل را گردهم آوریم. جالب است بدانید همین الان بخواهیم فصل جدید «ستایش» را آغاز کنیم با آقای ارجمند تماس بگیریم و بگوییم قرار است «ستایش4» ساخته شود با تمام مشکلات، ضعف جسمانی و هر نکته دیگری، مطمئنم اولین نفری خواهند بود که انرژی می‌گذارند و از ما می‌خواهند کار را شروع کنیم؛ چون می‌دانند مردم چه ارتباطی با این سریال گرفته‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.