2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا حشمت فردوس به اموال و دارایی‌اش می‌رسد

آیا حشمت فردوس به اموال و دارایی‌اش می‌رسد

پیش بینی می شود محسن با کمک نازگل سعی می‌کند به حشمت فردوس کمک کند. او در وهله اول باید ثابت کند آن وکالتنامه فاقد وجاهت قانونی است.

دوات آنلاین-حمشت فردوس آیا بالاخره به اموال و دارایی‌اش می‌رسد و آیا می‌تواند فرزندان صابر را نزد خودش ببرد؟ این سوال اصلی است که بینندگان سریال ستایش 3 با آن مواجه هستند.

 

تمامی شواهد نشان می‌دهد بعد از مرگ صابر عزم حشمت فردوس برای پس گرفتن اموالش جزم‌تر شده و کاملا آماده است تا در برابر پری سیما بایستند و حق و ححقوقش را مطالبه کند. از نظر قانونی حق با او است زیرا پری سیما با همکاری شوهرش صابر حشمت فردوس را فریب داده و وکالتنامه را به شکلی غیرقانونی از او گرفته بودند اما اثبات چنین مسئله‌ای بسیار سخت است.

 

اگرچه وکیلی که دوست حشمت فردوس معرفی کرده در این پرونده نتوانسته کاری از پیش ببرد اما محسن که قرار است به زودی با نازگل، دختر ستایش ازدواج کند وکیل دادگستری و استاد رشته حقوق است. حشمت فردوس با ازدواج محسن و نوه‌اش موافقت کرده و به نظر می‌رسد به‌زودی وکالت پرونده‌های خودش را به او بدهد.

 

پیش بینی می شود محسن با کمک نازگل سعی می‌کند به حشمت فردوس کمک کند. او در وهله اول باید ثابت کند آن وکالتنامه فاقد وجاهت قانونی است. این کار پیچ و خم‌های زیادی دارد چون پری سیما کارش را به خوبی بلد است و می‌داند چه طوری خودش را از مخمصه خلاص کند اما در پایان این حشمت فردوس است که برنده بازی می شود و به حق‌اش می‌رسد.

 

از طرفی به احتمال بسیار زیاد حشمت موفق می شود فرزندان صابر را هم نزد خودش ببرد. این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که دست پری سیما رو و معلوم می‌شود او در قتل شوهرش نقش داشته و روانه زندان خواهد شد.

 

حشمت فردوس در پایان در حالی که به جایگاه قبلی خود برگشته در کنار خانواده‌اش بار دیگر به آرامش و خوشبختی می رسد. حتی این احتمال وجود دارد که او برای ازدواج ستایش با مهدی مظفری هم پا پیش بگذارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.