2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
کشف جسد مثله شده زن ناشناس در 2 سطل زباله

کشف جسد مثله شده زن ناشناس در 2 سطل زباله

کارآگاهان در تلاش هستند تا با شناسایی هویت مقتول به راز این جنایت پی ببرند.

دوات آنلاین -ماموران پلیس تهران تکه هایی از جسد زن جوانی را در دو سطل زباله در جنوب تهران کشف کردند. تحقیقات برای شناسایی مقتول و شناسایی عاملان این حادثه ادامه دارد.

 

به  نوشته روزنامه جوان، ساعت دو بامداد دیروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه از کشف جسد مثله شده ای باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در یکی از خیابان های جنوبی تهران کنار سطل زباله ای با نیم تنه انسانی داخل دو  گونی رو به رو شدند که معاینات تیم پزشکی نشان داد نیم تنه بدون سر متعلق به زنی حدودا ۳۵ساله است و حدود ۲۴ ساعت هم از مرگ او گذشته است.

 

رفتگر شهرداری که جسد را کشف کرده بود به ماموران پلیس گفت: دقایقی قبل در حال جارو زدن و جابه جایی اشغال ها بودم که چشمم به گونی خون آلود کنار سطل زباله افتاد. کنجکاو شدم و در گونی را باز کردم، اما دیدم جسمی خونین داخل گونی دیگری قرار دارد و وقتی در گونی دوم را باز کردم با نیم تنه انسان روبه رو شدم و بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس خبر دادم.

 

کشف گونی دوم

در حالی که سه ساعت از کشف نیم تنه زن جوان گذشته بود و تحقیقات همچنان در باره این حادثه ادامه داشت، ساعت 5 صبح دوباره به بازپرس جنایی خبر  رسید، رفتگر  دیگری کنار سطل زباله ای در نزدیکی بزرگراه شهید محلاتی دو پای مثله شده  انسانی را  داخل گونی پیدا کرده است.

 

بررسی های تیم جنایی در محل حادثه نشان داد دو پای کشف شده متعلق به همان نیم تنه زن جوان است که عامل با عاملان قتل پس از مثله کردن جسد، دو پای او را داخل دو کیسه شبیه همان کیسه نیم تنه گذاشته و این بار در مکان دیگری رها کرده اند.

 

همزمان با انتقال تکه های جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش های لازم و شناسایی مقتول، تحقیقات برای کشف مابقی اعضای مثله شده و شناسایی عامل یا عاملان جنایت از سوی ماموران پلیس ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.